Mededeling

Collapse
No announcement yet.

NIEUW. Vogelblad.nl, al het nieuws op ��n pagina.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• NIEUW. Vogelblad.nl, al het nieuws op ��n pagina.

Steeds meer mensen bezoeken onze facebookpagina .
    Mooi dat wij u met onze berichten een plezier doen.
    Facebook is een prima medium om snel berichten te verspreiden,maar er zijn ook mensen, die iets tegen facebook hebben vanwege de privacygevoeligheid.
    Facebook heeft niet de mogelijkheid om in berichten te zoeken of snel nog eens even iets na te lezen.

Wij introduceren daarom in het verlengde van onze facebookpagina een nieuwe website: vogelblad.nl.
    Deze website waarop dezelfde berichten staan, is beter doorzoekbaar en u kunt snel selecteren, wat u interessant vindt. Voor ons biedt het ook meer mogelijkheden.

Met Facebook gaan wij gewoon door, maar er verandert een klein beetje.
    De berichten op Facebook blijven vanaf nu beperkt tot de foto en een stukje tekst. Door op de foto of de tekst eronder te klicken leest u het hele bericht.

De complete berichten op Vogelblad.nl

ik zag het voorbij komen. Top initiatief!

Opmerking

Erg fijn dit, want ik ben geen fan van facebook.
      Meteen bij mijn favorieten gezet.

Opmerking

ik heb ook geen feestboek, wel mezelf geabbonneerd.
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

Opmerking

Site ziet er goed uit . . . en als het gaat om lay-out; een fijne leesbaarheid.

Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

ziet er erg overzichtelijk en mooi uit.
            groeten gijs

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door henk Bekijk Bericht

Steeds meer mensen bezoeken onze facebookpagina .
              Mooi dat wij u met onze berichten een plezier doen.
              Facebook is een prima medium om snel berichten te verspreiden,maar er zijn ook mensen, die iets tegen facebook hebben vanwege de privacygevoeligheid.
              Facebook heeft niet de mogelijkheid om in berichten te zoeken of snel nog eens even iets na te lezen.

Wij introduceren daarom in het verlengde van onze facebookpagina een nieuwe website: vogelblad.nl.
              Deze website waarop dezelfde berichten staan, is beter doorzoekbaar en u kunt snel selecteren, wat u interessant vindt. Voor ons biedt het ook meer mogelijkheden.

Met Facebook gaan wij gewoon door, maar er verandert een klein beetje.
              De berichten op Facebook blijven vanaf nu beperkt tot de foto en een stukje tekst. Door op de foto of de tekst eronder te klicken leest u het hele bericht.

De complete berichten op Vogelblad.nl
              Als je een RDS feed aanmaakt kan het wel , niet geheel modern, maar word nog best veel gebruikt. Zelf host ik de site ook gewoon op het CMS Wordpress. Mischien heb je het niet gezien, maar http://vogelblad.nl/feed/ is gewoon je RDS feed die standaard door wordpress gemaakt word. Deze kun je omzetten naar een feedburner feed waardoor hij goed leesbaar is.

Als je hier hulp mee nodig hebt hoor ik het graag

Met vriendelijke groet
              Adriaan
              voliere-info.nl
              webmaster van Voor al uw vogel(kweek) informatie

Opmerking

Amigo de los Psittacidos

Look deep into nature and you will understand everything better

Opmerking

Working...