Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Elec. kattenverjager

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Elec. kattenverjager

    Hallo
    Ik heb de volgende vraag, wie heeft er ervaring met de electronische kattenverjager. Werkt het wel goed, hebben de honden en vogels er echt geen last van, aangezien het werkt op ultrasoon geluid.
    gerard
    mvg Gerard 6

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
    Hallo
    Ik heb de volgende vraag, wie heeft er ervaring met de electronische kattenverjager. Werkt het wel goed, hebben de honden en vogels er echt geen last van, aangezien het werkt op ultrasoon geluid.
    gerard
    Geen idee maar als je honden hebt lijkt het me inderdaad een hele goede vraag. Kan me nl niet voorstellen dat de honden dat dan gewoon kunnen negeren. Maarre, als je honden hebt heb je toch weinig last van katten zou je zeggen
    Ik heb hier 3 honden lopen, vooral binnen maar ook wel regelmatig buiten. Ik heb hier 1 keer een kat gezien op 100 meter van het huis

    Opmerking


    • #3
      Elec. kattenverjager

      Oorspronkelijk geplaatst door Marx
      Geen idee maar als je honden hebt lijkt het me inderdaad een hele goede vraag. Kan me nl niet voorstellen dat de honden dat dan gewoon kunnen negeren. Maarre, als je honden hebt heb je toch weinig last van katten zou je zeggen
      Ik heb hier 3 honden lopen, vooral binnen maar ook wel regelmatig buiten. Ik heb hier 1 keer een kat gezien op 100 meter van het huis
      Ik heb ook geen idee vandaar de vraag, straks de honden helemaal door het dolle heen.Aangezien honden net als katten een zeer hoge frequentie kunnen horen en deze verjagers werken op een hoge frequentie. Ja ik heb weinig last van gewone huiskatten maar wel van 2 zeer hardnekkige zwerfkatten. Die blijven maar terug komen. Dat terwijl ik ze al meerdere keren heb weg gejaagd met de honden tot hoog in de bomen.
      Maar je doet je honden toch niet de hele dag in de tuin.
      gerard
      mvg Gerard 6

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door gerard 6
        Ik heb ook geen idee vandaar de vraag, straks de honden helemaal door het dolle heen.Aangezien honden net als katten een zeer hoge frequentie kunnen horen en deze verjagers werken op een hoge frequentie. Ja ik heb weinig last van gewone huiskatten maar wel van 2 zeer hardnekkige zwerfkatten. Die blijven maar terug komen. Dat terwijl ik ze al meerdere keren heb weg gejaagd met de honden tot hoog in de bomen.
        Maar je doet je honden toch niet de hele dag in de tuin.
        gerard
        Ik doe ze inderdaad niet de hele dag naar buiten, vind ik zielig. Maar nu het lekker weer wordt staat de deur gewoon veel open en gaan ze wel de hele tijd even naar buiten.
        Mijn vogels hebben op dit moment nog last van ze omdat ze juist bang van de honden zijn Mijn putters beginnen nu een beetje te wennen gelukkig want voor het broedseizoen moeten ze ze echt gaan negeren anders wordt dat helemaal niks ben ik bang

        Opmerking


        • #5
          Elec. kattenverjager

          Oorspronkelijk geplaatst door Marx
          Mijn vogels hebben op dit moment nog last van ze omdat ze juist bang van de honden zijn Mijn putters beginnen nu een beetje te wennen gelukkig want voor het broedseizoen moeten ze ze echt gaan negeren anders wordt dat helemaal niks ben ik bang
          Mijn vogels zijn helemaal niet bang voor de honden, door de honden telkens de katten te laten verjagen met veel herrie zijn ze goed gewend geraakt aan de honden. Het lijkt zelfs dat de vogels door hebben, dat als de honden naar buiten komen er geen katten komen dus beschouwen ze ze als een soort berschermers. Neem eens een hond mee in de grote vlucht en laat hem braaf zitten, zodat ze zien dat er niets engs aan is. Maar ja een natuurlijk instinct verander je niet zomaar.
          gerard
          mvg Gerard 6

          Opmerking


          • #6

            Opmerking

            Working...
            X