Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Districkt TT Bondskruis

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Districkt TT Bondskruis

    Beste vogel vrienden. Ik heb aan de Districkts TT meegedaan om een Bondskruis proberen te winnen en dat is gelukt.
    Maar wat schertst mijn verbazing ik krijg een medalje van de bond met een kruisje er in,dus (Nederland als bondskruis is weg bezuinigd) dat vind ik heel jammer.
    Dit nodigd niet uit om vogend jaar weer mee te doen voor mij.
    Maar ik ben niet de eenige dus wat vinden julie hier van dat zou ik graag willen weten.
    De vogel groeten van Rooie Theo.

  • #2
    Hoi Theo,

    Ik kan mij de teleurstelling voorstellen de enigste troost is dat je ieder geval een mooie vogel/vogels hebt.
    Bij ons op het district zijn bijna 200 gouden medailles uitgereikt aan groepswinnaars dit op zo,n 900 vogels.Er waren 6 algemene kampioenen.
    Ben straks benieuwd hoeveel district kampioenen ook in Apeldoorn de beste zijn.

    Jan.

    Opmerking


    • #3
      Als je motivatie afhangt van de vraag of je al of niet een stukje plastic op een stukje steen kan winnen, zou je je kunnen afvragen waar je mee bezig bent. Jebt vogels toch als hobby?
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        Was ook al een discussie begonnen over dit onderwerp ergens anders (FB). In Groningen is 1 op de 3 vogels kampioen geworden

        Opmerking


        • #5
          ik vind ze niet lelijk maar mooi is anders maar het is ook de eerste keer dat ik ze gewonnen heb.
          ik heb alleen nog maar bekers gewonnen dan is dit toch wat anders .
          Bijgevoegde Bestanden
          groet Ries

          www.vogelmarkt.nl

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek Bekijk Bericht
            Als je motivatie afhangt van de vraag of je al of niet een stukje plastic op een stukje steen kan winnen, zou je je kunnen afvragen waar je mee bezig bent. Jebt vogels toch als hobby?
            Er zit toch ook een wedstrijd element in.Wat door zoveel gouden medailles wel wordt ontwricht.

            Opmerking


            • #7
              Het eerste bericht ging alleen over de vorm van het bondskruis...

              Dat er daarna gesproken wordt over veel te veel prijzen, tja, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek Bekijk Bericht
                Het eerste bericht ging alleen over de vorm van het bondskruis...

                Dat er daarna gesproken wordt over veel te veel prijzen, tja, daar kan ik het alleen maar mee eens zijn.
                Volgens mij ging het niet over de vorm,maar dat het Bondskruis in de vorm van Nederland afgeschaft is en dat daar een kleinere prijs voor in de plaats is gekomen,een bondskruismedaille.Ik kan me de teleurstelling van Theo wel voorstellen,die een trofee verwacht en dit als een afschepertje ziet.Ik weet niet dat prijzen winnen de drijfveer van Theo is om zijn hobby te beleven.Och en die extra informatie kan toch geen kwaad Theo vroeg om een mening.

                Opmerking


                • #9
                  Straks op de NK te Apeldoorn zal met hetzelfde vraagprogramma c.q. prijzenschema gewerkt worden.
                  Als je daar een (gouden) medaille wint dan komt dat meer in de richting van wat we van een prijswinnaar verwachten. Neem aan dat er nog wel een evaluatie van dit prijzenschema komt.

                  Opmerking


                  • #10
                    Hoi Jan,
                    Prijzen winnen is leuk maar absoluut niet de drijfveer ik voelde mij inderdaad afgescheept door de Bond.de hoogste score van mijn vogels was 94 pnt daar was ik wijs mee. (dat was niet op het district maar bij de kanarie vereniging) En verder de bond maakt er een janboel van met de Kruizen eerst hout, plastic, mooi marmeren vierkant toen werd hij rond (ik zei toen al het lijkt wel een vuurtoren) een Gr....rk hebben we ook gehad.
                    later kwam Nederland en nu als klap op de vuurpijl een bondskruismedaille !! Nu mogen anderen hun mening hier over geven.
                    Maar Jan begreep mij.

                    Opmerking

                    Working...
                    X