Mededeling

Collapse
No announcement yet.

putterkweek.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • putterkweek.

    volgend seizoen moet ik mijn putters tijdens de kweek zo plaatsen dat ze elkaar kunnen zien. ik weet dat het betewr is als ze elkaar niet zien , maar wegens ruimtegebrek kan ik niet anders. mijn vraag is nu: zijn er liefhebbers die zo kweken dat de koppels elkaar kunnen zien en wat zijn jullie ervaringen hiermee? ik ben benieuwd.

  • #2
    Bij een bevriende kweker van mij zitten zijn vogels in vluchtjes die recht over mekaar staan 2 keer 11 koppels, hij heeft geen problemen om jongen te krijgen. Bij mij kunnen de koppels putters en en de putters voor bastaardkweek mekaar ook zien, ook hier geen problemen voor de bevruchting van de eitjes. Voor het kweekseizoen had ik 2 koppels om kruisingen te kweken(distelxkanarie) om te overwinteren zaten beide koppels naast elkaar gescheiden met draad, de puttermannen voerden elkaar zelfs door de draad, na verplaatsen naar de kweekkooien had ik toch geen problemen om bastaardjongen te krijgen van beide mannen.
    Ik zou mij dus geen zorgen maken. Ik vraag mij eigenlijk af waarom putters elkaar niet zouden mogen zien tijdens de kweek?

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door loxia Bekijk Bericht
      volgend seizoen moet ik mijn putters tijdens de kweek zo plaatsen dat ze elkaar kunnen zien. ik weet dat het betewr is als ze elkaar niet zien , maar wegens ruimtegebrek kan ik niet anders. mijn vraag is nu: zijn er liefhebbers die zo kweken dat de koppels elkaar kunnen zien en wat zijn jullie ervaringen hiermee? ik ben benieuwd.
      Nog iemand anders met ervaringen ?

      Opmerking


      • #4
        loxia zie mijn eerdere bericht hierover
        Question putters


        Gestart door vinkenboer, 12-03-2015 12:55

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door binkie Bekijk Bericht
          loxia zie mijn eerdere bericht hierover
          Question putters


          Gestart door vinkenboer, 12-03-2015 12:55

          Opmerking


          • #6

            Opmerking

            Working...
            X