Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De Kat

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    even wat olie op het vuur, maar meen het wel...

    Als ik bij mijn buurman op zijn straatje ga zitten p**pen, dan is de wereld te klein. Als zijn kat hetzelfde doet bij mij... dan moet ik niet zo klagen. Ik zie geen verschil. (buiten het formaat )
    Heb in het verleden katten gehad en die kwamen niet buiten. Is misschien ook niet goed voor die beesten geweest, maar ik vind dat niemand overlast moet hebben van mijn beesten. Dus houd je beesten binnenhuis of in je eigen tuin (aan de lijn) . Maar dat er likkenbaardend een kat voor en op mijn voliere zit vind ik niet kunnen. Als ik ook de kans krijg dan krijgt die kat meer water te zien dan hem lief is. (en stiekem hoop ik dat hij dan drijfnat het huis van zijn baasje binnen loopt ) Nu sprint hij al weg als ie met ziet..

    Heb zelf met mijn buren overlegd of ze bezwaar hadden tegen een voliere. Ik hou zelfs rekening met de vogels die ik neem, zodat er geen "schreeuwlelijkerds" bij zitten.

    Opmerking


    • #32
      diksussie

      Deze discussie is inderdaad al eerder gevoerd. Voor eerder gememoreerde uitspraken en aangedragen kennis inzake dit onderwerp, gaarne de zoekfunctie inschakelen.

      Voorlopig sluiten we dit topic.

      Groet,

      Rob.

      Opmerking

      Working...
      X