Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenvoilere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Buitenvoilere

    Koppel japanse nachtegalen en een koppel distelvinken
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    mooi

    mooie voliere en de zijn goed beschermd tegen een aanval door katten
    Het groen is dat niet moeilijk te onderhouden zo tegen de draad , k'zie wel dat je extra bescherming hebt aangebracht onderaan het net.

    Opmerking


    • #3
      Voliere

      Mooie voliere en mooie vogels
      M.vr.gr.
      Wim van der Linden
      http://www.vvvogelvreugd.nl/

      Vogelfoto's en kweekverslagen zijn altijd welkom.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Kanaar
        mooie voliere en de zijn goed beschermd tegen een aanval door katten
        Het groen is dat niet moeilijk te onderhouden zo tegen de draad , k'zie wel dat je extra bescherming hebt aangebracht onderaan het net.
        Hallo,

        Ja ik heb geen last meer van katten dat is een feit en zelfs ook niet van ongedierte de extra draad onderaan de voliere zit een halve meter in de grond.
        en het groen is gemakkelijk te onderhouden juist wat moeilijk in de broedperiode want momenteel zitten de nachtegalen op een nest

        mvg

        Opmerking


        • #5
          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

          Opmerking


          • #6
            MIJN complimenten maar toch even nieuwschierig

            hee erg mooie volliere!

            een vraag van mijn kant: is dat wel sterk zat dit soort net/gaas? voor bijv een aanval door katten of door een sperwer.. vooral omdat je de boven kant los hebt? is dit trouwen wel veilig voor ziekten ? bijv als er een zwerm spreeuwen over vlieggt en die daar hun hoopje droppen precies boven de vollieren omdat die beesten nog al veel poepen.? en er dan een vogel ziek kan worden door ontlasting van buiten vogels.. juist omdat je niet een van de goedkoopste vogels hebt zit je hier denk ik niet op te wachten , dit is ook de reden dat ik mij volliere dicht heb gemaakt .

            Opmerking


            • #7
              Groeten Michael

              https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

              Opmerking


              • #8
                Buitenvoilere

                Oorspronkelijk geplaatst door Zwoef
                Koppel japanse nachtegalen en een koppel distelvinken
                Nog enkele foto's van distelvinken en nest van japanse nachtegalen
                Bijgevoegde Bestanden

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door jeffrey siemerink
                  hee erg mooie volliere!

                  een vraag van mijn kant: is dat wel sterk zat dit soort net/gaas? voor bijv een aanval door katten of door een sperwer.. vooral omdat je de boven kant los hebt? is dit trouwen wel veilig voor ziekten ? bijv als er een zwerm spreeuwen over vlieggt en die daar hun hoopje droppen precies boven de vollieren omdat die beesten nog al veel poepen.? en er dan een vogel ziek kan worden door ontlasting van buiten vogels.. juist omdat je niet een van de goedkoopste vogels hebt zit je hier denk ik niet op te wachten , dit is ook de reden dat ik mij volliere dicht heb gemaakt .
                  Hallo,

                  Tot nu toe heb ik niet veel last van andere vogels hier in de buurt maar ben wel alert voor eventuele ziektes bedankt voor de informatie.
                  Van katten heb ik geen last meer door de schrikdraad en een kat mag eens
                  aan de net hangen deze zijn supersterk want anders zouden ze mij geen 10 jaar garantie geven he

                  mvg

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ton Koek
                    Erg mooi "zwoef", heerlijk de ruimte zo.
                    Ik zou alleen voor de vogels ook wat hoger groen planten.
                    Hallo,

                    De planten zijn momenteel nog in volle groei dat komt wel

                    Opmerking


                    • #11

                      Ik hou er rekening mee alvast bedankt voor de reactie

                      Opmerking


                      • #12
                        zwoef ik zal hier zeker een nachtje over gaan slapen , net wat populier zegt ,in het begin is het allemaal leuk en aardig tot dat het en serieus verhaal word en je al je vogels af moet voeren.

                        maar goed het zal niet liggen aan de schitterende vogels die je er in hebt zitten

                        PRACHTIG!

                        Opmerking

                        Working...
                        X