Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe aanwinst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • nieuwe aanwinst




    Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto': ze durven het binnenhok nog niet uit. Betere foto's volgen nog.
    Een grijs mannetje met zwarte wangetjes (lekentaal, ik weet het) en een lichtgrijs overgaand naar beige en wit vrouwtje zonder streepjes op de wangen. (heel erg lekentaal)

    Ik was niet van plan wat te kopen, maar ik wilde wat nieuwe nestkastjes kopen en toen waren ze daar... van 2011

    Ik vinze mooi!
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

  • #2
    ??? waarom kan ik mijn eigen bericht niet aanpassen? dan maar zo: nieuwe foto's van mijn aanwinsten.






    opmerkingen over kleur en tekening, wijze raad over goede verzorging en waar ik op moet letten en opbouwende kritiek over hoe mooi ze zijn, zijn altijd welkom.
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

    Opmerking


    • #3
      Lol, je bent net 9 miniuten te laat , berichten aanpassen kan alleen binnen 24 uur.
      Groeten Michael

      https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

      Opmerking


      • #4
        zijn 2 mannen als ik het zo zie op de foto of ben ik gek

        Opmerking


        • #5
          Ik weet bijna zeker dat het idd 2 mannen zijn, bij het beige beestje zie je namelijk als je goed kijkt ook een 'zebraborstje' en van die stippeltjes langs de flank..

          Opmerking


          • #6
            oeps

            Hoi Td,
            Ze zijn heeeel erg lekerig mooi,
            maar volgens mij zijn het 2 heren.
            En dat was niet de bedoeling volgens mij he?
            tekening op de flanken en wangetjes.
            Andre 44 is niet gek denk ik
            Nou de professoren zullen wel een definitief antwoord geven.
            Ik hoop voor je dat Andre en ik gek zijn, kunnen we samen naar Ermelo en krijgen we korting

            Opmerking


            • #7
              Twee kerels hoor. Een zwartwang grijs en een zwartwang (pastel?) grijs. De laatste weet ik niet zeker.
              Ruud.
              www.strekervogelvrienden.nl

              Opmerking


              • #8
                ik weet wel zeker dat ik niet gek ben

                Opmerking


                • #9
                  Hallo

                  zoals reeds gezegd heb je 2 mannen
                  een zwartwang grijs en een pastel zwartwang grijs
                  beide kleuren ben ik erg druk mee bezig, alsook beiden in bleekrug grijs.
                  zowel op de pastel zwartwang grijs man als op de zwartwang grijs een zwartwang grijs popje tegen zetten, of een grijs split zwartwang

                  succes ermee
                  erg leuke kleuren om mee door te gaan!

                  mvg
                  kris

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door kris79
                    Hallo

                    zoals reeds gezegd heb je 2 mannen
                    een zwartwang grijs en een pastel zwartwang grijs
                    beide kleuren ben ik erg druk mee bezig, alsook beiden in bleekrug grijs.
                    zowel op de pastel zwartwang grijs man als op de zwartwang grijs een zwartwang grijs popje tegen zetten, of een grijs split zwartwang

                    succes ermee
                    erg leuke kleuren om mee door te gaan!

                    mvg
                    kris
                    enige hulp hierbij zou ontzettend fijn zijn! Vooral voor de aanschaf van dat wat Kris omschrijft. Ik wil eigenlijk niet echt fokken hoor, maar als er ineens nesten zijn voor ik er erg in heb (zoals bij de 2 bruine koppels, die 2,5- 3 weken na introductie bij elkaar al jongen hadden ), dan mag er wel wat moois uit komen natuurlijk.
                    'Vliegde ik?'
                    -'Nee, je valde.'

                    Opmerking


                    • #11
                      troetelduifje
                      zet jij 2 aangekochte vogels heb je die wel gelijk bij je eigen vogel geplaatst??
                      of zitten die nu geheel appart??

                      zijn zeker wel leuk hoor en zien goed uit

                      Opmerking


                      • #12
                        De kweker waar ik ze bij haalde houdt ze zelf enige tijd gescheiden in de broedkooien voor ze in de verkoop gaan.
                        Maar dan nog, eerlijk gezegd heb ik dat zelf nog nooit gedaan. En.... tot nu toe nooit problemen gehad ook. Maar dat is dan waarschijnlijk meer geluk dan wijsheid.
                        'Vliegde ik?'
                        -'Nee, je valde.'

                        Opmerking


                        • #13
                          ik hoop niet dat je dat eens voor een verassing komt te staan
                          dat je eens op een morgen op staat en alles ziek is en dood gaat dan leer je er wel van
                          nee hier gaat alles ongeacht iemand zo netjes is de praatjes van mensen geloof ik vaker maar weinig van erlijk gezegt ik neem dat met een korreltje zout
                          hier gaat alles andere ruimte in 14 dagen lang observatie
                          dan pas worden ze bij de andere geplaatst
                          en zeg maar mirke zo noemt me iedereen
                          een gestoorde vrouw ook met een vogel storing hahaha

                          Opmerking


                          • #14
                            'Vliegde ik?'
                            -'Nee, je valde.'

                            Opmerking


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door kris79
                              een zwartwang grijs en een pastel zwartwang grijs
                              beide kleuren ben ik erg druk mee bezig, alsook beiden in bleekrug grijs.
                              zowel op de pastel zwartwang grijs man als op de zwartwang grijs een zwartwang grijs popje tegen zetten, of een grijs split zwartwang

                              succes ermee
                              erg leuke kleuren om mee door te gaan!

                              mvg
                              kris
                              Nog even reageren..... hoezo is die lichte een zwartwang? Hij heeft geen zwarte wangen.

                              En als jij daar mee bezig bent.... heb jij dan 2 zwartwang popjes? En woon je dicht bij? (of in elk geval niet aan de andere kant van nederland??)
                              'Vliegde ik?'
                              -'Nee, je valde.'

                              Opmerking

                              Working...
                              X