Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nog andere hobby's?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #31
    U vraagt......

    Herfst foto.



    Close met een kip.



    Spelen kan ik er niet op.



    Het is niet altijd goud....



    Groet Michel
    http://michelsfotosite.weebly.com

    Opmerking


    • #32
      Michel. Ik heb je site ook nog even bezocht. Zitten wel wat hele leuke en mooie foto's tussen.

      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

      Opmerking


      • #33
        Oorspronkelijk geplaatst door naruch
        ik heb ook nog een andere hobby, die leuk te combineren is met vogels houden en bekijken, door deze hobby ben veel in de natuur en zie veel vogels tijdens deze "wandelingen"

        klik maar eens op de banner.



        deze site is pas online gekomen.
        Wat is dat ? Stropen met behulp van een fret ?

        Je kunt ook gewoon fretten houden ,zonder ze te gebruiken om konijnen te vangen .

        Opmerking


        • #34
          ha,ha,ha, dit antwoordt had ik van jou wel verwacht.

          lees eerst maar eens de site door, dan weet je wel dat dit een zeer humane manier is van konijnen betrijding, dan met het geweer.

          vraag 2. nee dan hoef ik geen fret, die fretten wat als huisdier gebruikt worden zijn te groot en te lomp en hebben geen jachtinstinkt meer.
          geef mij maar een lief fretje uit een jagerslijn.

          het fret werd vroeger gefokt voor de jacht en niet voor thuis op de bank.

          ik houdt niet van wollensokken breien, maar daar zeur ik toch ook niet over.

          beter scharrelvlees is er niet te krijgen

          ben je wel eens naar een konijnen fokkerij geweest?
          nee, koop jij je konijnen boutje maar, van een kooi konijn dat stijf staat van de stress.
          www.fretteren.eu

          Opmerking


          • #35
            dusss

            vind het wel mooi om te zien.........en je kunt zeggen wat je wilt....een konijntje zo uit de natuur is toch veel smaakvoller dan een opgefokt dier.....
            Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

            Opmerking


            • #36
              Oorspronkelijk geplaatst door naruch
              ha,ha,ha, dit antwoordt had ik van jou wel verwacht.

              lees eerst maar eens de site door, dan weet je wel dat dit een zeer humane manier is van konijnen betrijding, dan met het geweer.

              vraag 2. nee dan hoef ik geen fret, die fretten wat als huisdier gebruikt worden zijn te groot en te lomp en hebben geen jachtinstinkt meer.
              geef mij maar een lief fretje uit een jagerslijn.

              het fret werd vroeger gefokt voor de jacht en niet voor thuis op de bank.

              ik houdt niet van wollensokken breien, maar daar zeur ik toch ook niet over.

              beter scharrelvlees is er niet te krijgen

              ben je wel eens naar een konijnen fokkerij geweest?
              nee, koop jij je konijnen boutje maar, van een kooi konijn dat stijf staat van de stress.
              Ik denk zelfs dat op zo'n mannier konijnen vangen in nederland niet mag.
              Ik kan nog steeds mijn eten gewoon betalen.
              En ik koop geen konijnenboutje.
              Als je op zo'n mannier in de natuur beesten vangt hoef je ook geen commentaar te leveren als iemand vogels vangt in de natuur.

              Opmerking


              • #37
                laten we het nu gezellig houden...

                of iemand nu konijnen vangt, of gaat vissen.. of vogels houd..

                k heb liever dat naruch een konijntje vangt, dan 3 kanaries in een kooi van 30x30 cm houd.
                Groet'n uut Drenthe

                Opmerking


                • #38
                  konijnen!

                  dit is een absoluut de beste vorm van jagen,en gerechtvaardigd, want op sommige plekken stikt het van de konijnen.laatst getuige geweest van zo,n frettenjacht bij ons op het bedrijf.was echter niet erg succesvol de konijntjes
                  waren wat beter gefaciliteerd ze ondergraven het hele spooremplacement.
                  trouwens de fretten en de honden vonden het geweldig.

                  grt hans

                  Opmerking


                  • #39
                    Hebben de dames hier ook nog hobby,s.
                    Ik wel.

                    Graag doe ik handwerken, voornamelijk borduren, en dan wel het uittelwerk.

                    Ook honden is mijn hobby.(Show lopen dan he.)

                    Ook kippen heb ik genoeg gehad, maar door de ophok plicht ben ik daarmee gestopt.

                    Ook planten stekken en zaaien vind ik helemaal geweldig.

                    En verder natuurlijk meerdere soorten vogels.

                    Groetjes Petra.

                    Opmerking


                    • #40
                      Oorspronkelijk geplaatst door Animal
                      Ik denk zelfs dat op zo'n mannier konijnen vangen in nederland niet mag.
                      Ik kan nog steeds mijn eten gewoon betalen.
                      En ik koop geen konijnenboutje.
                      Als je op zo'n mannier in de natuur beesten vangt hoef je ook geen commentaar te leveren als iemand vogels vangt in de natuur.
                      het is allemaal legaal en volgens de wet, eerst de wet kennen en dan oordelen, ec-vogels mag je ook houden volgens de wet, volgens bepaalde regels.

                      zo is dat ook met fretteren.
                      www.fretteren.eu

                      Opmerking


                      • #41
                        Even een positieve draai

                        Voordat de menings verschillen ook hier de overhand krijgen probeer ik maar iets positiefs.

                        Bloemen voor vrouwlief.




                        Gerbera's


                        Mijn vriendin is erg blij met deze hobby......ze krijgt bijna wekelijks een bos bloemen.

                        Groeten Michel
                        http://michelsfotosite.weebly.com

                        Opmerking

                        Working...
                        X