Mededeling

Collapse
No announcement yet.

zwolle 20-02-2010

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Duur he?

    De entree prijzen zijn zo hoog geworden omdat in de afgelopen jaren niemand wilde wachten op de openingstijden van de hoofdingang.Iedereen nam de ingang van de handelaren en daar betaalde je meer maar je had meestal de handel al binnen voor de hoofdingang geopend werd.Ik zag het van de bussen vol met buitenlanders toen ik er geregeld stond om braziliaanse dwergrallen (witborst) te verkopen.Kijk als ik goede vogels wil hebben zal het niet op die 6,50euro vastzitten dus hebben ze de prijzen zo gemaakt en de openingstijden vervroegd.

    Opmerking


    • #17
      Ik ga de laatste jaren niet naar Zwolle. Om de een of andere manier voel ik me beter thuis in Meppel.
      Vraag me niet waarom..... Die oude hal heeft toch wel wat!

      Hans
      Tomorrow is the first day of the rest of your life...

      Opmerking


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
        Ik ga de laatste jaren niet naar Zwolle. Om de een of andere manier voel ik me beter thuis in Meppel.
        Vraag me niet waarom..... Die oude hal heeft toch wel wat!

        Hans
        voor zo lang het nog duurt....
        Groet'n uut Drenthe

        Opmerking


        • #19
          ik blijf bij zwolle
          idd meppel heeft wel wat

          gr klaas
          Vogels liefhebben is een hobby..........of niet het is liefde voor de natuur...

          Opmerking


          • #20

            Opmerking


            • #21
              Ik denk dat ik ook maar eens ga kijken. Lijkt me wel leuk en misschien inspireert iets mij tot een aankoop

              Opmerking


              • #22
                Oorspronkelijk geplaatst door Marx
                Ik denk dat ik ook maar eens ga kijken. Lijkt me wel leuk en misschien inspireert iets mij tot een aankoop
                Mvg,
                Kingfisher.

                Opmerking


                • #23
                  @ Dovelett, als je vogels wil verkopen kan je het beste standruimte reserveren dan ben je zeker van een plek, echter voor komende markt is
                  dit niet meer mogelijk alles is verhuurd.

                  @kingfischer, hier is ook door de organisatie wel controle op zo is er oa. een dierenarts en aid aanwezig daarnaast zijn er ook nog diverse personen waaonder ondergetekende die letten op kwaliteit. er zijn ook al diverse handelaren weggestuurd maar er zijn er altijd die overal schijt aan hebben er zijn er ook zat die toch menen binnen te moeten roken. mocht je misstanden zien tip dan iemand van organisatie en loop niet gauw door. persoonlijk zal ik huisvesting nog even extra onder aandacht brengen op de voorbespreking!

                  mvg

                  HJ de Graaf

                  Opmerking


                  • #24
                    Oorspronkelijk geplaatst door HJ de Graaf
                    @ Dovelett, als je vogels wil verkopen kan je het beste standruimte reserveren dan ben je zeker van een plek, echter voor komende markt is
                    dit niet meer mogelijk alles is verhuurd.

                    @kingfischer, hier is ook door de organisatie wel controle op zo is er oa. een dierenarts en aid aanwezig daarnaast zijn er ook nog diverse personen waaonder ondergetekende die letten op kwaliteit. er zijn ook al diverse handelaren weggestuurd maar er zijn er altijd die overal schijt aan hebben er zijn er ook zat die toch menen binnen te moeten roken. mocht je misstanden zien tip dan iemand van organisatie en loop niet gauw door. persoonlijk zal ik huisvesting nog even extra onder aandacht brengen op de voorbespreking!

                    mvg

                    HJ de Graaf
                    Hallo Hj,
                    ik weet dat jullie je best doen,voel je alsjeblieft ook niet persoonlijk aangevallen en ik zal deze keer niet doorlopen,had ik me eigenlijk al voorgenomen.
                    Zat toevallig ook nog een stukje te lezen over de zwolle beurs in september vorig jaar op vogelnetzwerke,hier waren de kritieken niet mals om zo maar te zeggen o.a. wat ik al eerder noemde maar ook over de kaartverkoop,te weinig kassa's open en geen goede doorstroming mogelijk als je een kaartje gekocht hebt moet je doordezelfde rij weer terug iets wat ik zelf ook meegemaakt heb,misschien ook een puntje voor de voorbespreking?
                    Mvg,
                    Kingfisher
                    Mvg,
                    Kingfisher.

                    Opmerking


                    • #25
                      Helaas heb je overal rotte appels. Ik keek laatst op MP en daar stond een foto van kanaries in zo'n klein en smerig hok dat ik er bijna kotsneigingen van kreeg. 5 kanaries in een heel klein gaaskooitje met dikke lagen stront aan het gaas, de bodem liep over van stront, zaad en veertjes en daarin zaten dan bonte kanaries voor verkoop. Van 1 op de foto vroeg ik me af of die de morgen gaat halen.

                      Het enige dat je in dergelijke gevallen kan doen is mensen hierop aanspreken en zeker geen dieren bij die mensen kopen. Ik durf niet eens een vogel uit een smerig hok mee naar huis te nemen ivm ziektes en verzwakking van die vogel.

                      Maar wel bedankt voor de waarschuwing want ik had wel TT kooitjes in wit met vogels in gedachten. Geen kratjes en vogeltjesmarkt taferelen.

                      Opmerking


                      • #26
                        @ Kingfischer voel me niet persoonlijk aangesproken hoor want ik weet wat ik er zelf aan doe. Maar vaak wordt er aangedacht dat wij al organisatie er niks aan doen en dat we uitsluitend op geld uit zijn etc. etc.

                        het probleem van kassa is ook ons opgevallen en dit hebben we al besproken
                        bi j de evaluatie en we zullen de dranghekken deze markt anders opzetten zodat er geen fuik ontstaat.

                        mvg,

                        HJ de Graaf

                        Opmerking


                        • #27
                          zwolle

                          de laatste keer dat ik er was
                          was het prima geregeld met de kassa s
                          petje af
                          en er was goede doorstroom
                          en geen gedring bij de deur

                          Opmerking


                          • #28
                            @H J de Graaf; dat snap ik, maar ik hoor van iedereen dat ze hun overtollige vogels meenemen naar Zwolle.

                            Nou ik heb overtollige vogels en woon in de top van Friesland(is te ver voor sommigen), vandaar mijn vraag.

                            Opmerking


                            • #29
                              @ dovelet, je kan ook gewoon je vogels als bezoeker meenemen om te verkopen, dan heb je echter geen ruimte om te staan.

                              dit kan bijvoorbeeld als je als een afspraak hebt met iemand of als je je vogels naar een opkoper wilt brengen. het is dus niet zo dat je perce moet reserveren als je met vogels naar binnen wil.

                              weet niet of dit een antwoord op je vraag is ?

                              mvg

                              HJ de Graaf

                              Opmerking


                              • #30
                                Het verduidelijkt het wel een beetje. Ik zie het wel zaterdag.

                                Ga er vooral heen om voor mezelf te kijken

                                Opmerking

                                Working...
                                X