Mededeling

Collapse
No announcement yet.

forpus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door janita
    Men H de Vries .Ik heb ze nu 6 dagen bij elkaar zitten en ze zitten nog steeds niet naast elkaar.Als ik ze uit de kooi moet halen dan alle 2 dus, en hoe lang moet dat voor ik ze weer tegelijk terug kan zetten.Jannie
    Als je zeker weet dat je nu een koppeltje hebt......, een dag of vier moet genoeg zijn. Als het kan een van de vogels in een ander vertrek plaatsen.
    Dan flink wat wilgentakken er in en de vogels er in loslaten. Moet dan eigenlijk wel goed gaan.

    Hans.
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

    Opmerking


    • #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Hans de Vries
      Als je zeker weet dat je nu een koppeltje hebt......, een dag of vier moet genoeg zijn. Als het kan een van de vogels in een ander vertrek plaatsen.
      Dan flink wat wilgentakken er in en de vogels er in loslaten. Moet dan eigenlijk wel goed gaan.

      Hans.
      Morgen wordt het een week, de man pikt nog steeds de pop.Alle 2 er uit of 1 er uit.Wat lijkt u het beste mvg Jannie

      Opmerking


      • #18
        Oorspronkelijk geplaatst door janita
        Morgen wordt het een week, de man pikt nog steeds de pop.Alle 2 er uit of 1 er uit.Wat lijkt u het beste mvg Jannie
        Ik zou alle twee even verkassen...

        Hans
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #19
          forpus

          Lieve mensen,mijn forpusjes zitten nu 2 weken bij elkaar en nog steeds hebben ze elkaar niet lief.de man is de baas,hij eet eerst en dan de pop.Kan dit nog goed komen.ik heb ze voor het plezier,ik hoop dat het goed komt,want er eentje weg doen vindt ik zielig.Ik heb ze 2,5 uur alletwee er uit gehad,maar ik kon het niet op mijn hart krijgen om ze in het donker in de kas te laten,dus maar weer in de kooi gedaan.

          Opmerking


          • #20
            Tomorrow is the first day of the rest of your life...

            Opmerking


            • #21
              Normaal gesproken moet een koppel vormen geen probleem wezen , haal ze allebei er maar uit en na 2 dagen doe je ze gelijk weer in in kooi.

              succes

              Opmerking

              Working...
              X