PDA

Bekijk Volledige Versie : 14 maart vogelmarkt TT-hal te assen

goulds71
04-02-2015, 23:57
deze markt word georganiseerd door vogelweelde meppel
voorheen werd deze markt in meppel endaarna in zuidlaren gehouden nu voor de 2de keer in assen
voor info www.vogelweeldemeppel.com

Jan Vriend
02-03-2015, 17:03
Een markt door liefhebbers voor liefhebbers.Ik ga ze zeker bezoeken.

Jan.

Hans de Bruijn
02-03-2015, 20:05
Ook ik ga heen want wil nog wat aanschaffen. Ik vind het als leek wel lastig om te bepalen of je wat fatsoenlijks koopt.

Groet,

Hans

Jan Vriend
10-03-2015, 16:31
deze markt word georganiseerd door vogelweelde meppel
voorheen werd deze markt in meppel endaarna in zuidlaren gehouden nu voor de 2de keer in assen
voor info www.vogelweeldemeppel.com

Hoi Goulds71,

Hoe is de animo voor de markt?

Groet Jan.

Hans de Bruijn
15-03-2015, 16:30
Ik ben samen met Sytze heen geweest. Heb zelf wat losse spullen gekocht en een zwartkopsijs pop gekocht. Volgens de verkoper kwam deze uit de buitenvoliere. Ik wilde haar eigenlijk ook gelijk in de buiten volière hebben. Om toch geen risico te nemen heb ik haar maar binnen gezet in een kooi met wat Goulds en Borneo's. Dit is echter niet zo een succes ben ik achter gekomen. Ze zorgt nogal voor wat stress in de kooi. Nu sta ik in dubio om haar toch naar buiten te zetten. Ik heb een binnenhok die vorstvrij blijft. Wat denken jullie?

forpus
15-03-2015, 18:17
ik zou het er persoonlijk niet op wagen, heb je niet nog een kooitje binnen over?

Ton
15-03-2015, 19:27
ik denk dat het wel kan, als het tenminste vorstvrij blijft, en ze nu niet te warm zit.

Hans de Bruijn
15-03-2015, 19:55
Die heb ik niet, een klein kooitje lijkt mij ook niet fijn. De zwartkopsijs is echt een zenuwenlijer in de kooi. Het klein kooitje is dan helemaal een drama!