Mededeling

Collapse
No announcement yet.

catproof kooi bouwen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • catproof kooi bouwen

    Hai,

    Ik ben pas verhuisd naar een kleinere woning en ik wil graag dat mijn poezen de ruimte hebben en overal in mijn apartement kunnen komen.
    Maar de vogels zitten nu in een open kooi, dus ik durf het niet aan de katten op die kamer te laten.

    Ook zou ik graag de vogels (2 koppels japanse meeuwtjes en 1 koppel zebravinkjes. meer ruimte geven.
    Dus mijn idee is om zelf een kooi te bouwen, waar de vogels veilig zijn van de poezen. Het zou een kooi moeten worden van 2 meter breed, 70 diep en 1,60 hoog. De zijkanten, bovenkant en achterkant dicht.. aan de voorkant een plexiglas plaat ervoor met veeeel gaatjes.
    Zou dit een goed plan zijn?

    Heeft iemand een voorbeeld van zo'n verblijf? Of tips?

  • #2
    Geen goed idee lijkt me,ook al kunnen de katten er niet bij de vogels zien ze en dat levert al stress genoeg op.
    De vogels vliegen zich of dood of sterven door de stress.
    Ik heb zelf drie Main coones en denk dat ik wel weet waar ik over praat.

    Mijn vogels zitten apart in een kamer en daar komen nooit en te nimmer de katten in.

    Mijn mening of de vogels weg of een aparte ruimte voor de vogels.
    Mvg,
    Kingfisher.

    Opmerking


    • #3
      ik ben het met kingfisher eens.

      De vogels zullen zich doodvliegen, ik denk ook dat je beter een van de 2 weg kan doen helaas....

      gr. Ben
      Groeten, Ben

      Opmerking


      • #4
        Ik heb het niet direct over wegdoen maar wel een aparte ruimte.
        Wij hebben een kleine 30jaar vogels en de katten en dit heeft nooit tot problemen geleid.
        Mvg,
        Kingfisher.

        Opmerking


        • #5
          Oke, dan houd ik ze gewoon in mijn slaapkamer waar de poezen niet komen.
          Een wat dichtere kooi zou sowieso fijn zijn voor alle rommel die ze maken
          En daarbij gun ik ze meer ruimte. Ik denk eraan de zijkanten en achterkant dicht te maken.

          Opmerking

          Working...
          X