Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nederlands naar Engels vertalen.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Nederlands naar Engels vertalen.

    Hallo,

    Ik ben op zoek naar iemand die enkele artikeltjes op een goede manier van het Nederlands in het Engels zou kunnen vertalen.
    Ik ben zelf behoorlijk op de hoogte van de Engelse taal, maar helaas niet voldoende om een goede vertaling te maken.

    "Onze" verre vriend Case Hulsebosch heeft me al eens een keer geholpen, maar helaas heeft hij steeds meer een chronisch gebrek aan tijd......
    In totaal zijn het 34 beschrijvingen van vogels, die in het Nederlands worden aangeleverd en die "1 op 1" zouden moeten worden vertaald.

    Groeten, Serinus.

    Ps; ook voor Nederlands-Spaans, Nederlands-Italiaans en Nederlands-Hongaars zoeken we nog iemand.....
    The proof of the pudding is in the eating

  • #2
    Misschien heb je hier anders iets aan:
    A simple, powerful and easy to use plugin that will help you to manage multilingual content in a multisite WordPress installation.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      Hallo,

      Bedankt voor het meedenken Henk3, maar heb jij wel eens een verhaal gelezen dat via zo'n vertaalprogramma vertaald is........
      Dat is niet de bedoeling.

      Groeten, Serinus.
      The proof of the pudding is in the eating

      Opmerking


      • #4
        Nobody....?


        Groeten, Serinus.
        The proof of the pudding is in the eating

        Opmerking


        • #5
          Ik heb een vriend die op academisch niveau Engels schrijft en spreekt, maar die gaat het niet voor niks doen...
          Voor een vergoeding zou hij het waarschijnlijk kunnen doen.

          Opmerking


          • #6
            Hallo,

            En wat zou dan ongeveer een passende vergoeding zijn?
            Het zijn geen teksten van academisch niveau.
            De voorkeur gaat natuurlijk uit naar iemand die dit graag doet in enkele verloren uurtjes en voor de "hobby".
            Het hoeft ook niet vandaag of morgen klaar te zijn.

            De teksten in het Duits, Frans en zijn vertaald door mensen die de vogelsport een warm hart toedragen en graag hun steentje daar aan bij willen dragen.
            Ook de Engelse teksten werden prima vertaald door een vogeliefhebber, maar helaas moest die vanwege gezondheidsredenen afhaken.
            Een Portugees vertaald vervolgens de Engelse teksten weer in het Portugees, dus die kan nu ook niet verder....

            De teksten worden gepublieerd op www.Serinus-Society.eu een initiatief wat een gratis platform biedt aan liefhebbers van die bewuste soorten.
            Om alles gratis te kunnen houden willen we natuurlijk alles met zo min mogelijk kosten zien te bewerkstelligen.
            Daarom gaat de voorkeur uit naar een vogelliefhebber die ons met die vertalingen verder kan helpen; hebben we een goede Engelse vertaling dan kunnen ook de Portugese, Italiaanse, Spaanse en Hongaarse teksten gemaakt worden.

            Groeten, Serinus.
            The proof of the pudding is in the eating

            Opmerking


            • #7
              Stuur me eens een tekst door. Zal eens proberen en ter ondersteuning van jullie initiatief. Heb momenteel wel veel werk, dus graag het nodige geduld. Heb mijn emailadres tijdelijk gedeblokkeerd.

              Opmerking


              • #8
                Dag Serinus,

                Je mag me ook eens een tekst sturen, maar ik kan niets beloven

                Groeten Kevin

                Opmerking

                Working...
                X