Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GravenImage's Colours

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • GravenImage's Colours

    Ik weet niet hoe het hier zit met de belangstelling voor kunst en cultuur.
    Maar toch start ik een nieuw topic voor mijn tekeningen.

    Ik zeg met opzet "tekeningen", omdat niet elke tekening kunst is. Achter sommigen tekeningen zit wel een verhaal en zit er ook een gevoel in verwerkt. Deze tekeningen zou ik wel kunst noemen. Anderen weer niet, simpelweg omdat het digitaal is.

    Hier zijn al mijn tekeningen te vinden.

    Ook kun je mij volgen als ik aan het tekenen ben. Dit kan door Livestream.
    Livestream heeft een programma dat jouw beeldscherm opneemt. Wanneer ik deze programma aan heb staan, kunnen anderen meekijken op mijn beeldscherm. Dus wanneer ik op de computer aan het tekenen ben, kun jij dit ook zien.
    Als je mee wilt praten, kun je in de Livestream chat een nickname (Wachtwoord open laten) invullen.
    Ik ben (bijna) altijd live op zaterdagmiddag-avond.

    Ik sta open voor kritiek, mits deze goed is opgebouwd. Dat wil zeggen: "Ik vind het lelijk" comentaren worden genegeerd, omdat deze niks bijdragen.
    Je kunt bijvoorbeeld wel aanwijzen waar het beter kan.

    ----
    Als dit topic hier niet thuis wordt, mag het verwijderd worden door een moderator. Hier heb ik geen problemen mee.

  • #2
    Wat leuk joh!

    Ik schilder en teken ook. Zie https://www.facebook.com/kunst.vancynthia/photos_stream

    Ik moet hem nog even bijwerken, want ik heb nog wat nieuwe schilderijen gemaakt, zoals de pestvogel van mijn avatar.

    Wat jij doet, op de computer! ziet een 'gelikt' uit zeg. Dat heb ik nog nooit gedaan (behalve in de app Draw Something ).

    Leuk dat je dit met ons deelt!

    Groetjes,
    Cynthia
    Terug van weggeweest

    Opmerking


    • #3
      Ik teken ook graag, maar dan wel met Sketchup
      maar volgens mij mogen topics met een commercieel tintje niet, maar ik neem aan dat je het ons alleen maar wilt laten zien
      Met vriendelijke groet:
      Henk.

      Opmerking


      • #4
        @Cynnie: Is jouw avatar een schilderij? Ik dacht een foto, echt mooi gedaan!
        Ikzelf heb te weinig geld om te gaan schilderen. verf en doeken kopen etc. Gelukkig heb je geen verf nodig om digitaal te tekenen.

        @Henk: Je kunt wat kopen, maar ik doe er eigenlijk niks mee. Ik heb niks verkocht en het hoeft ook niet. 't Is meer om diefstal te voorkomen. Het is vaker voorkomen dat mensen mijn tekeningen gingen gebruiken zonder mijn toestemming.

        Opmerking


        • #5
          Resultaat van 9 uur werk.

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door GravenImage
            @Cynnie: Is jouw avatar een schilderij? Ik dacht een foto, echt mooi gedaan!
            Ikzelf heb te weinig geld om te gaan schilderen. verf en doeken kopen etc. Gelukkig heb je geen verf nodig om digitaal te tekenen.
            Ik koop mijn doeken bij de Action, kost bijna niks
            Verf koop je 1x van Rembrandt (die verf is goed), tubes rood, geel, blauw, wit en donkerbruin. Kom je een heel eind. Zwart van een goedkoop merk bij de Action. Probeer het eens.

            Met muurverf kun je ook mooie muurschilderingen maken, zoals ik hier heb gedaan:



            Of gewoon met ballpen op papier:


            Succes!

            P.s. Ik zie dat je de foto's niet kunt bekijken wanneer je geen facebook account hebt, ik zal de foto's eerdaags als bijlage toevoegen aan dit topic.
            Terug van weggeweest

            Opmerking


            • #7
              Met geld heb ik nu andere prioriteiten. Als ik een baantje heb, zal ik eens gaan kijken.

              Ik heb je foto's gezien. Je schildert echt prachtig!
              Ook knap hoe je met schaduwen werkt.

              Opmerking


              • #8
                Vogel oefening.
                Ik heb verder geen aandacht besteed aan schaduw en dergelijken. Puur de vogel.

                Opmerking


                • #9
                  Crushed Bones

                  My Chewing Playtoy

                  Opmerking


                  • #10
                    Sneaked into the Light.
                    Knijnt.
                    Close yet Far.

                    Opmerking


                    • #11
                      Terug van weggeweest

                      Opmerking

                      Working...
                      X