Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kweek

    zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

  • #2
    Vind het persoonlijk maar een zwak excuus dat je gaat stoppen met de kanaries omwille van school. Ik volg momenteel ook hogeschool en af en toe moet ik ook eens achter de boeken gaan zitten.
    http://dewittn17.skyrock.com/

    Opmerking


    • #3
      Heel goed om te minderen ,,school is belangrijker ,en anders kan dit ten koste van de vogels gaan.
      Een kanarie man in de volliere bij andere vogels gaat prima ,daar hoeft helemaal geen popje bij te zitten.

      Opmerking


      • #4
        Ik blijf natuurlijk wel vogels houden, maar veel minder.
        Ik ben dit jaar ook begonnen met muziekschool en ben begonnen met fietsen. En het wordt allemaal wat veel.
        zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Animal
          Heel goed om te minderen ,,school is belangrijker ,en anders kan dit ten koste van de vogels gaan.
          Een kanarie man in de volliere bij andere vogels gaat prima ,daar hoeft helemaal geen popje bij te zitten.
          zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

          Opmerking


          • #6
            Begonnen met fietsen? Dat gaat de verkeerde kant op..

            Ik kan zo al 3 mensen opnoemen die vogels hadden en door het fietsen zijn gestopt
            Gouldamadine kweker, lid van SNGN.

            Groeten, Anne van Tuijl. ( Jeugd )

            Opmerking


            • #7
              Och, ik begon met fietsen toen ik drie was, ik heb nog steeds vogels.
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking


              • #8
                Met vogels wil ik zoizo zeker niet stoppen, alleen al wat verminderen.
                Sommige dagen heb ik amper tijd om de vogels te verzorgen en als ik dieren heb wil ik ze goed verzorgen.
                Een dagje niet gaan fietsen is niet erg maar een dag de vogels niet verzorgen loopt het niet goed af.
                zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                Opmerking


                • #9
                  zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

                  Opmerking

                  Working...
                  X