Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gestaag vordert het dan toch.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • gestaag vordert het dan toch.

    Mvg,
    Kingfisher.

  • #2
    mooi

    ziet er goed uit,en je laatste kweekkooi gewoon omhoog plaatsen , in ieder geval niet wegdoen omdat kwekers altijd plaats te weinig hebben.

    Opmerking


    • #3
      Kingfisher,

      Echt een hele mooie vogelruimte geworden met een mooie vlucht!
      Ben echt jaloers als je over zo'n ruimte kunt beschikken!

      Gr Jan

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door vogelaar
        ziet er goed uit,en je laatste kweekkooi gewoon omhoog plaatsen , in ieder geval niet wegdoen omdat kwekers altijd plaats te weinig hebben.
        Ja en de ellende is dat ook alles vol zit en daar wil ik nu juist vanaf.
        Denk erover om ipv dit blok twee vluchtjes er bij te zetten net als de andere drie ernaast maar dan weet ik nu al dat ik komend seizoen niet uitkom,tja zoals winterkoning altijd zegt,keuzes,keuzes,keuzes.


        En Jan,jaloers zijn hoeft niet hoor het lijkt groter dan het is,oorspronkelijk was het 2.3mx3.3m en nu dus 4.6x3.3 en er zijn altijd mooiere,grotere en betere vogelverblijven maar ik ben tevreden en hadden we geen tweede verdieping laten zetten dan had ik nu nog het kleine kamertje gehad en dan had ik het ook gered,dan maar minder vogels en minder ruimte.
        Overigens ben ik niet van plan om mijn vogels in aantal uit te breiden,denk zelfs minder maar dan kom je weer op het eerdere keuzes,keuzes,keuzes.
        Mvg,
        Kingfisher.

        Opmerking


        • #5
          Dat zijn mooie kooien.

          Opmerking


          • #6
            Ziet er goed uit aan de kooien en broedgelegenheden zal het niet liggen
            Groetjes van marco

            Opmerking


            • #7
              Erg mooi aan het worden, dat wordt nog meer genieten, speciaal met een lekkere stoel.
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking


              • #8
                compliment

                ziet er goed uit Bob, ik denk dat je hier erg veel van gaat genieten......
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • #9
                  Mooie ruimte zo, om menig uurtje door te brengen.

                  Opmerking


                  • #10
                    mooi begint het al te worden Kingfisher
                    doe je best, komt het allemaal goed.

                    als het klaar is en de koffie 2 suiker, 2 melk graag ( en een lekkere koek natuurlijk ) staat ingeschonken dan kan je me over een poosje eens verwachten.

                    houden we een vogelkamerwarming -party


                    mvg

                    Opmerking


                    • #11
                      Zo! dat zijn mooie vluchten zeg, zien er erg goed uit

                      Persoonlijk zou ik de lage zitstokken, waar de drinkfonteinen zich bevinden, hoger hangen, dan kunnen de vogels een beetje op gelijke hoogte heen en weer vlieren, anders gaan ze aan het gaas hangen denk ik.

                      Tja keuzes maken , ik ken het, je blijft maar denkbeeldig anders indelen.

                      Een wand met alleen maar Gehu vluchtjes is idd. het mooiste, maar dan hou je alleen maar 6 broedgelegenheden over i.p.v. 9.

                      Zelf wil ik ook minder vogels gaan houden, maar dan wordt er weer eens wat geboren en dan wil je die ook weer houden, en dan zit je met plaats/ruimtesgebrek.

                      Leuk die vogelhobby maar soms wordt je gek van de keuzes die je moet maken

                      Veel succes met je nieuwe vluchten en de keuzes voor de toekomst.
                      Groeten Michael

                      https://www.facebook.com/Populier-Vo...4313725716158/

                      Opmerking


                      • #12
                        Mvg,
                        Kingfisher.

                        Opmerking


                        • #13
                          [QUOTE=kingfisher;180666]

                          En WK die koek gaat wel lukken maar 2 suiker en 2 melk,ik weet niet of ik dat ga trekken
                          Als het nou helemaal af is komt er wel weer een update.
                          QUOTE]

                          Geen excuus.
                          Neem ik dat gewoon zelf mee, nee laat me niet "vangen"
                          en anders verkoop je maar een vogel aan de plaatselijke kruidenier.

                          gr

                          Opmerking


                          • #14
                            Ziet er heel mooi en netjes uit allemaal.
                            groetjes
                            Heidi

                            Neem eens een kijkje op mijn site.
                            http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                            Opmerking


                            • #15
                              Mooie vluchten en mooie ruimte ook.
                              Succes met de laatste loodjes.

                              Groeten Rob

                              Opmerking

                              Working...
                              X