Mededeling

Collapse
No announcement yet.

juiste samenstelling

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • juiste samenstelling

    Hallo ik ben Arjan en net begonnen met mijn hobby.
    Ik heb kanaries , japanse meeuwtjes en zilverbekjes.
    Nu weet ik dat je bij kanaries meer poppen als mannen moet hebben maar wat is nu de juiste samenstelling want de een zegt 1 man op 2 poppen en de ander weer 1 op 3 en ik heb zelfs ook al gehoord 1 op 4, kortom ik weet het nu nog steeds niet?

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door newborn vogelman
    Hallo ik ben Arjan en net begonnen met mijn hobby.
    Ik heb kanaries , japanse meeuwtjes en zilverbekjes.
    Nu weet ik dat je bij kanaries meer poppen als mannen moet hebben maar wat is nu de juiste samenstelling want de een zegt 1 man op 2 poppen en de ander weer 1 op 3 en ik heb zelfs ook al gehoord 1 op 4, kortom ik weet het nu nog steeds niet?

    De samenstelling is afhankelijk van wat jij wil bereiken. Is het in een grote voliere dan kan je gerust meer poppen in plaatsen dan mans. Is het dan 1 op drie of minder of meer dat maakt niet uit al je poppen zullen wel bevrucht geraken. Want overal is er wel eentje die meer popjes aankan dan de andere.

    Is het in broedkooien en voor tt dan zou ik persoonlijk aan raden voor 1 op 1 te kweken en de mans af en toe eens te verwisselen van pop.

    Zo zie ik het.
    http://dewittn17.skyrock.com/

    Opmerking


    • #3
      Bedankt voor dit antwoord.
      Ik heb een voliere van 2.50 m bij 1m bij 1.80 (lxbxh) ongeveer.
      Hier heb ik 10 poppen en 6 mannen in zitten moet ik er 1 of 2 mannen uithalen of er een aantal poppen bij zetten of word dat dan toch teveel qua ruimte?

      m.v.g. Arjan

      Opmerking

      Working...
      X