Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rugby world cup.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Rugby world cup.

    Tja, menigeen in Nederland zal wel geen idee hebben waar we het hier over hebben! Vananvond, en wel in 2 uur tijd, speelt NZ de halve finale van de wereld rugby cup tegen aards rivaal Australie. Dit is eigenlijk de finale want het land dat vanavond wint, wint in feite de wereld cup. Frankrijk is de andere finalist maar de wijze waarop ze de finale hebben bereikt laat nog wel wat ??????????? over.
    En wie niet weet wat rugby is. Het is een voetbal spel met een ovale bal, gespeeld door mannen met een ruggegraat vanuit de oertijd toen mannen nog mannen waren en het woord Gay betekende dat je "blij" was.

    Morgen weer terug naar de vogels maar vanavond geld er hier maar een ding: Rugby!

    Groet, Kees. Tauranga, Nieuw Zeeland.

  • #2
    Sporza neemt het op zich om van de populaire sporten sociale gebeurtenissen te maken en kleine sporten te doen begrijpen en bewonderen. Het merk bedient zowel de sportfan als de sporttechnicus, door de sportwereld nauw te volgen vanuit verschillende standpunten.


    Veel kijkplezier straks Kees.
    Vriendelijke groeten,
    Henk3.

    Mijn website:

    Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

    Opmerking


    • #3
      http://www.nu.nl/algemeen/2642659/ne...k-honkbal.html.......

      But; have fun today, cheers mate!

      Groeten, Serinus.
      The proof of the pudding is in the eating

      Opmerking


      • #4
        Eh... kan er ook gegokt worden?
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking


        • #5
          Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Houden de all blacks het zonder Dan Carter. Frankrijk moest zich schamen. Het waren de Welshmen die het spel maakten. Jammer dat de in de laatste minuten de schop onder de lat was.

          Opmerking


          • #6
            Zoals het er nu uitziet hebben de All-Blacks Wallabie for dinner (of breakfast vanuit een Nederlands perspectief).

            Opmerking


            • #7
              Maar wij zijn toevallig wel even wereldkampioen!!!!

              Hup Holland.
              Groet Ton,
              www.allevogels.nl

              Opmerking


              • #8
                mooi he

                ja erg genoten van het honkbal, wel het eerste europese land dat wereld kampioen is geworden.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking


                • #9
                  Volgende week zijn wij aan de beurt!

                  Verder lees ik dat Sven weer lekker op dreef is. Hardrijden op de schaats lezen en horen we hier NIETS over maar volg het zelf graag.

                  De Honkballers natuurlijk Proficiat! Dat krijg je na al die training in het Pim Mulier sports stadium in Haarlem Ton! (Koek)

                  Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                  Opmerking


                  • #10
                    Ik ben jaren supporter geweest tijdens de honkbalweek, was altijd erg gezellig.
                    Groet Ton,
                    www.allevogels.nl

                    Opmerking


                    • #11
                      Ik heb je daar trouwens nooit gezien Ton . Zeker een laatkomertje.

                      Groet, Kees, Tauranga, Nieuw Zeeland.

                      Opmerking


                      • #12
                        Wat een binkies he, die mannen. Zijn voor den duvel nog niet bang.
                        Ik kijk er ook graag naar.
                        groetjes
                        Heidi

                        Neem eens een kijkje op mijn site.
                        http://www.mijnvogels.simpsite.nl/

                        Opmerking


                        • #13
                          jaren geleden ben ik er ook eens wezen kijken, er was toen een toernooi in Utrecht, zal rond 1987 geweest zijn. er hangt inderdaad wel een mooi sfeertje om die wedstrijden heen ja.
                          groeten Ton
                          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                          Opmerking


                          • #14
                            Gefeliciteerd New Zealand

                            Vriendelijke groeten,
                            Henk3.

                            Mijn website:

                            Http://www.hobbyennatuurfotografie.nl

                            Opmerking


                            • #15
                              Inderdaad gefeliciteerd Nieuw-Zeeland. Was een mooie wedstrijd. Spannender dan ik vooraf verwacht had.

                              Opmerking

                              Working...
                              X