Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn ze niet mooi?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zijn ze niet mooi?

    Poosje uitgevlogen, bijna zelfstandig..
    Bijgevoegde Bestanden

  • #2
    altijd leuk!

    Blijft leuk Leergier!

    Nette ouders overigens!, ik heb er wel bij zitten waarbij er iets meer 'bossage' uit het nestkastje steekt.
    Zijn het er maar 3?

    Peer

    Opmerking


    • #3
      Prachtig plaatje zo, veel plezier met ze.
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

      Opmerking


      • #4
        heel mooi!
        zonder vogels kan ik niet leven, maar met mijn allergie wel;) :wave

        Opmerking


        • #5
          Ziet er altijd goed uit, een nestje met jonge vogels.
          Het blijft zo ongeveer het mooiste aan onze hobby.
          Ruud.
          www.strekervogelvrienden.nl

          Opmerking


          • #6
            Dank jullie wel voor de positieve reacties!
            Ben er dan ook heel blij mee!

            @Peerpm: Ja, het zijn er maar drie, de ouders hebben er altijd of drie, of vier..

            Opmerking


            • #7
              schitterend die eigewijze bekkies !!!!
              Leer van andermans fouten want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken
              have a nice day

              Opmerking


              • #8
                Dank je wel!
                Ben er ook heel trots op!!

                Opmerking


                • #9
                  gefeliciteerd

                  Hoi Leergier,
                  Wat een leuke snoetjes, prachtig!
                  Als je de nesten van 'mijn' zebra's ziet ..................
                  Maar ja het resultaat is toch mooi.
                  Veel plezier er van en mee.

                  Opmerking


                  • #10
                    Hoi Teuni,

                    Ja dat blijft een prachtgezicht he, die eigenwijze koppies!
                    Ondertussen zijn ze al een stuk groter, er zit sowieso 1 man bij, en die probeert nu een beetje te zingen..
                    Erg lachwekkend, die mislukte strofen!

                    Opmerking


                    • #11
                      leuk hoor

                      leuk hoor is dat buiten of binnen als ik vragen mag

                      Opmerking


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Leergier
                        Poosje uitgevlogen, bijna zelfstandig..
                        heel mooi leergier

                        ik denk uit bleekrug maal masker maar zeker bleekrug grijs achtergrond.
                        kweek je voor de tt dan zijn deze zeer goed voor de bleekrug kweek.
                        heb je ze voor de lol zou ik maar eens overwegen om tt gericht te gaan kweken.

                        niet slecht man
                        met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

                        Opmerking


                        • #13
                          Dank jullie wel voor jullie reacties!

                          @Pieter: Deze zitten buiten, in een houten buitenvoliere, zal daar tzt wel eens een foto van schieten..

                          @Zwartwang: Nou, dank je wel voor je complimenten! Vind ze zelf ook erg mooi. Het is idd zo dat ik ze gewoon voor de lol kweek, zou best wel is naar een tt willen, maar ik woon nog bij m'n ouders (17 jr.) en heb niet echt de mogelijkheid om met broedkooien enzo te gaan werken. De ouders van dit stel heb ik al een paar jaar, en altijd hebben ze al voor hele mooie jongen gezorgd.. Alleen heb ik niet echt de mogelijkheid om het ouderpaar weg te doen en met hun jongen door te kweken, omdat moeder gehandicapt is, dus niet te verkopen..
                          Maar als je een eerdere post van me gelezen hebt, daar staat ook dat ik voor 1 jong (pop, van een eerder nest) van dit koppel een man heb aangeschaft in die kleurslag.. En dat is een mooie man waar ik best wel wat van verwacht, alleen willen ze nog niet zo...

                          Ik moet nog even kijken hoe ik alles ga doen in de toekomst, want er zitten ook nog diamantduiven bij, en ik wil eigenlijk ook nog heel graag met spitsstaartamadines kweken... en het mag natuurlijk niet overbevolkt raken..

                          Dus als jij iemand bent of weet die interesse heeft voor deze jongen, moet je me maar mailen.. (oops mag natuurlijk geen reclame maken..)

                          Opmerking


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Leergier
                            Dank jullie wel voor jullie reacties!

                            @Pieter: Deze zitten buiten, in een houten buitenvoliere, zal daar tzt wel eens een foto van schieten..

                            @Zwartwang: Nou, dank je wel voor je complimenten! Vind ze zelf ook erg mooi. Het is idd zo dat ik ze gewoon voor de lol kweek, zou best wel is naar een tt willen, maar ik woon nog bij m'n ouders (17 jr.) en heb niet echt de mogelijkheid om met broedkooien enzo te gaan werken. De ouders van dit stel heb ik al een paar jaar, en altijd hebben ze al voor hele mooie jongen gezorgd.. Alleen heb ik niet echt de mogelijkheid om het ouderpaar weg te doen en met hun jongen door te kweken, omdat moeder gehandicapt is, dus niet te verkopen..
                            Maar als je een eerdere post van me gelezen hebt, daar staat ook dat ik voor 1 jong (pop, van een eerder nest) van dit koppel een man heb aangeschaft in die kleurslag.. En dat is een mooie man waar ik best wel wat van verwacht, alleen willen ze nog niet zo...

                            Ik moet nog even kijken hoe ik alles ga doen in de toekomst, want er zitten ook nog diamantduiven bij, en ik wil eigenlijk ook nog heel graag met spitsstaartamadines kweken... en het mag natuurlijk niet overbevolkt raken..

                            Dus als jij iemand bent of weet die interesse heeft voor deze jongen, moet je me maar mailen.. (oops mag natuurlijk geen reclame maken..)
                            zou je graag een mail sturen maar dat heb je uit staan dus gaat niet.
                            je kan mij wel mailen via de ledenlijst.
                            met 1 zebra in de hand ben je nog niet de beste van het land

                            Opmerking

                            Working...
                            X