Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • voliere

    hallo het zijn geworden bergparkieten grasparkieten elegant splendid swift turuoisine en het gaat geweldig goed bedankt voor alle tips groete liesbeth

  • #2
    te veel

    denk toch dat er teveel vogels in de voliere geplaatst zijn, uitgaande dat je voliere nog steeds dezelfde maten heeft welke je eerder aangaf.

    Opmerking


    • #3
      Voliere 6 bij 2 en 2 hoog gaf u eerder aan .

      Uw keus kan ik mij voorstellen echter ik heb enkele bedenkingen indien er broedblokken verstrekt worden en de vogels zeker niet tegelijk in broedstemming gaan komen .
      Bergparkieten heel goed idee , mooie grote vogels die gewoonlijk niet agressief zijn echter in de broedtijd verdedigen ze hun territorium nogal fel grasparkieten kunnen zeer vervelende vogels zijn buiten en tijdens het broedseizoen , elegant een van de zachtaardigste neophema's en net als de splendids zeer geschikt voor uw doel swift niet agressief maar broedgelegenheid is van hen en daar kunnen gevechten ontstaan turquoisine zou ik persoonlijk direct eruit halen aangezien die kleine ettertjes ontzettend vervelend zijn in de broedtijd dat het nu geweldig gaat is logisch echter is de broedtijd komende en dan kan het wel eens vies tegenvallen in de grote voliere die eigenlijk te klein is voor dit gezelschap .

      Ik mag hopen dat u straks niet op dit of een ander forum zit met de vraag wat te doen nu het niet meer zo leuk is in de voliere .

      Paul

      Opmerking


      • #4
        hoezo?

        Oorspronkelijk geplaatst door Paul Rooth
        Voliere 6 bij 2 en 2 hoog gaf u eerder aan .

        Uw keus kan ik mij voorstellen echter ik heb enkele bedenkingen indien er broedblokken verstrekt worden en de vogels zeker niet tegelijk in broedstemming gaan komen .
        Bergparkieten heel goed idee , mooie grote vogels die gewoonlijk niet agressief zijn echter in de broedtijd verdedigen ze hun territorium nogal fel grasparkieten kunnen zeer vervelende vogels zijn buiten en tijdens het broedseizoen , elegant een van de zachtaardigste neophema's en net als de splendids zeer geschikt voor uw doel swift niet agressief maar broedgelegenheid is van hen en daar kunnen gevechten ontstaan turquoisine zou ik persoonlijk direct eruit halen aangezien die kleine ettertjes ontzettend vervelend zijn in de broedtijd dat het nu geweldig gaat is logisch echter is de broedtijd komende en dan kan het wel eens vies tegenvallen in de grote voliere die eigenlijk te klein is voor dit gezelschap .

        Ik mag hopen dat u straks niet op dit of een ander forum zit met de vraag wat te doen nu het niet meer zo leuk is in de voliere .

        Paul
        wie heeft ervaring met deze combinatie?ik denk niemand dus hoezo te druk?

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door liesbeth
          hallo het zijn geworden bergparkieten grasparkieten elegant splendid swift turuoisine en het gaat geweldig goed bedankt voor alle tips groete liesbeth
          dat gaat niet goed komen straks er gaan doden vallen onder de vogels deze ruimte is te klein en de vogels passen niet goed bij elkaar

          Opmerking


          • #6
            Zo als ik al aangegeven had komen er problemen met deze combinatie

            Als u denkt dat u de wijsheid in pacht heeft en durft te stellen dat u de eerste bent die deze combinatie toepast haal dan eens diep adem zodra de eerste dooie vogels er liggen of bloederige vederbalen luister dan niet naar goede raad als u toch uw eigen ondoordachte lijn wilt aanhouden .

            Stel dan ook geen vragen op dit forum zeker niet zodra er problemen ontstaan omdat u het beter weet .

            Voor de vogels mag ik hopen dat u er geen broedgelegenheden verschaft want die zijn de dupe van ondoordacht handelen .

            Paul net 40 jaar liefhebber van kromsnavels

            Opmerking


            • #7
              wie heeft ervaring met deze combinatie?ik denk niemand dus hoezo te druk?
              een vraag en een veronderstelling gevolgd door een aardige blijk van onwetendheid!

              Een bedenkelijke combinatie!
              Amigo de los Psittacidos

              Look deep into nature and you will understand everything better

              Opmerking


              • #8

                Opmerking


                • #9
                  Tomorrow is the first day of the rest of your life...

                  Opmerking


                  • #10
                    Denk dat een koppel bergen met 1 koppel eleganten en 1 koppel splendids meer dan genoeg zijn, komt erbij dat als ik me niet vergis de swiften graag loripap krijgen. Ook zijn grasparkieten zeer nieuwsgierig en durven wel eens een groot blok aanslaan.
                    Volg de raad vand e vele leden en verminder uw aantal vogels en je zult met geluk mss nog nakweek hebben dit jaar.

                    mvg

                    Opmerking

                    Working...
                    X