Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kosten Binnenvoliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kosten Binnenvoliere

    Ik heb in mijn huiskamer nu wat zitten meten en heb besloten dat ik graag een voliere van 280cm lang bij 60cm diep en 150cm hoog met vaste bodem (zou deze gewoon wekelijks leegscheppen) wil hebben.
    Weet iemand wellicht waar ik een dergelijke voliere voor een beetje redelijke (ergens in de regio van 500 Euro) zou kunnen laten bouwen, liefst wel een bedrijf dat de voliere ook kan bezorgen.
    Heb nu een paar prijsopgaves aangevraagd bij enkele bedrijven maar de 1e die ik terug kreeg vroeg meteen al 800 euro voor 250cm breed.
    Heb maar een beperkt buget....een 500 Euro is toch al gauw de limiet voor mij dus ik hoop dat er mensen zijn die weten waar ik voor zo'n prijs een fatsoenlijke voliere zou kunnen krijgen.
    "I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant."

  • #2
    Zelf maken ,,dan houw je nog geld van je budget over.
    In een hoek maken ,,dan heb je al 2 wanden ,,en gewoon vanaf de vloer tot aan het plafond ,,scheelt ook al weer materiaal.
    Latten van 5 x 5 cm zijn dan dik genoeg ,en langs de vloer een dichte opstaande rand van 20 cm maken.
    Zo heb ik ook twee binnevolliere's gemaakt ,een op zolder en een in een leegstaande slaapkamer.

    Opmerking


    • #3
      Alluminium is denk ik niet veel duurder dan hout maar staat wel netter.Als je een beetje handig bent is dit zo gemaakt.

      mvg eddie

      Opmerking


      • #4
        Dat kan echt wel goedkoper inderdaad. In welke regio woon je ongeveer? Ik weet wel wat bouwers.

        Je kan me ook mailen.
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          Zelf bouwen is niet echt een geweldige oplossing voor mij vrees ik....heb echt 2 linkerhanden , woon in Groningen, hoop dat er in de buurt van te vinden is.
          "I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant."

          Opmerking


          • #6
            probeer eens gils die zit in beilen

            Opmerking


            • #7
              500 euro is echt wel teveel.
              Jammer dat we zo ver uit elkaar wonen want ik heb mijn voliere op marktplaats gezet voor 65 euro. Hij is wel wat minder breed (180 breed) maar verder ongeveer de maten die je zoekt.

              Opmerking


              • #8
                goedkoopste dat ik kan vinden is 470 euro, nog altijd beter dan die 800 euro van het eerste bedrijf.
                "I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant."

                Opmerking


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Edensb
                  goedkoopste dat ik kan vinden is 470 euro, nog altijd beter dan die 800 euro van het eerste bedrijf.
                  Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

                  Opmerking

                  Working...
                  X