Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vogelnestjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • vogelnestjes

    Hallo,

    Ik heb een voliere met ongeveer 25 kanaries nu wil ik nestjes op gaan hangen in de voliere.
    De voliere staat gewoon buiten, ik kan moeilijk zien wat de poppen zijn dus vandaar dat ik het zo wil doen.
    Heeft iemand een idee hoeveel nestjes ik op kan hangen?

    Mvg John

  • #2
    Je zal toch eerst moeten weten hoeveel mannen en hoeveel poppen je heb , want anders zal het zeker vechten worden indien je te veel mannen heb.
    Dan kijk je hoeveel poppen je heb en dan tel je voor elke pop 2 nestjes.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door BigJohn
      Hallo,

      Ik heb een voliere met ongeveer 25 kanaries nu wil ik nestjes op gaan hangen in de voliere.
      De voliere staat gewoon buiten, ik kan moeilijk zien wat de poppen zijn dus vandaar dat ik het zo wil doen.
      Heeft iemand een idee hoeveel nestjes ik op kan hangen?

      Mvg John
      Gewoon met een schepnet en 2 kleuren knijpringen de voliere in en tellen maar. Je moet inderdaad wel weten hoeveel poppen je hebt.

      Als er iets makkelijk is is het om in de broedtijd te controleren of het poppen of mannen zijn.

      Je poppen en mannen zullen nu een opgezette kale buik hebben met het verschil dat de mannen een duidelijke tap hebben, hun plassertje, en poppen een inwendig snipje hebben.
      http://wiggel.skyrock.com/

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door sneaky
        Dan kijk je hoeveel poppen je heb en dan tel je voor elke pop 2 nestjes.
        bij mij gangt voor elke pop 1 nestje. en het gaat ook prima zo. zonder vechten
        Kanarie's en Botvinken!

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door jensmangelinckx
          bij mij gangt voor elke pop 1 nestje. en het gaat ook prima zo. zonder vechten
          Uitzonderingen bevestigen de regel,Jens.
          Vr.groeten van
          Antoni





          homepage:
          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Antoni Hopmann
            Uitzonderingen bevestigen de regel,Jens.
            idd
            maja ik heb dan ook brave vogels he
            Kanarie's en Botvinken!

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door jensmangelinckx
              bij mij gangt voor elke pop 1 nestje. en het gaat ook prima zo. zonder vechten
              Idem hier :P

              Opmerking

              Working...
              X