Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toch een vraagje over beplanting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Toch een vraagje over beplanting

    ik weet dat deze vraag vaak gesteld is en ook door mij al een keer voordat ik voliere had. maar nu was mijn vraag ik ben op zoek naar een open struik die ongeveer 1 meter is want me hoogte is maar 1.80 op die plaats waar die komt en ik wel wat vliegruimte overhouden en hij moet in plantenbak kunnen. ik heb gezocht maar kon niet echt iets vinden de meeste struiken die hier genoemd worden zijn toch te groot. Iemand idee?
    Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

  • #2
    Heel veel struiken en heesters kun je door snoeien op de gewenste maat houden. Buxus bijvoorbeeld is prima geschikt en in alle vormen en maten te verkrijgen.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      ja daar zat ik ook al te denken maar ik wil een open struik waar je de vogeltjes in ziet zitten
      Check ook mijn youtube kanaal voor leuke vogel filmpjes.

      Opmerking


      • #4
        Hallo Joris. Je kunt de struik/en natuurlijk altijd wat uitdunnen. Groet, Kees Nieuw Zeeland

        Opmerking


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door allesfreak
          ik weet dat deze vraag vaak gesteld is en ook door mij al een keer voordat ik voliere had. maar nu was mijn vraag ik ben op zoek naar een open struik die ongeveer 1 meter is want me hoogte is maar 1.80 op die plaats waar die komt en ik wel wat vliegruimte overhouden en hij moet in plantenbak kunnen. ik heb gezocht maar kon niet echt iets vinden de meeste struiken die hier genoemd worden zijn toch te groot. Iemand idee?
          Van elke struik kan een open struik van 1 meter maken.
          Gewoon takken weghalen met de snoeischaar of zaag.
          Vr.groeten van
          Antoni





          homepage:
          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

          Opmerking


          • #6
            Ik zou de vlinderstruik kiezen en die lekker snoeien elk jaar. Bevalt hier heel erg goed en trekt veel insecten aan.

            Opmerking


            • #7
              vlier

              Oorspronkelijk geplaatst door allesfreak
              ik weet dat deze vraag vaak gesteld is en ook door mij al een keer voordat ik voliere had. maar nu was mijn vraag ik ben op zoek naar een open struik die ongeveer 1 meter is want me hoogte is maar 1.80 op die plaats waar die komt en ik wel wat vliegruimte overhouden en hij moet in plantenbak kunnen. ik heb gezocht maar kon niet echt iets vinden de meeste struiken die hier genoemd worden zijn toch te groot. Iemand idee?
              een vlier is een sterke plant die je veelvuldig kan snoeien en groeit snel.
              er zijn vogels die de bessen van de vlier graag eten.
              van de bessen maakten de mensen vroeger jam.

              Opmerking

              Working...
              X