Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zebravinken met andere vogels

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zebravinken met andere vogels

    Hoi allemaal,

    Ik heb een koppeltje zebravinken in een kooitje in de kamer hier en ik zit er over na te denken om een binnenvoliere te bouwen. Ik wil daar wat meer soorten als alleen zebravinken in houden dus mijn vraag is wat er allemaal bij kan.

    Ik dacht dat mozambiquesijsjes erbij konden teminste als ik me goed herriner hadden we dat thuis toen ik klein was ook.

    Ik hoor het wel,

    m.v.g. Bas

  • #2
    ...

    die Msijsjes kunnen bestamen maar ook ander vogels hoor!
    m.v.g jan

    onder typ fouten voor behouden !

    Opmerking


    • #3
      Na beetje nazoeken en navragen zouen mozambiquesijsjes en kanaries er heel goed bij passen en ook andere kleine tropische vogelsoorten.

      Opmerking


      • #4
        pas op...

        Mozamiek sijsen zij best agersief tegen GELE vogels
        m.v.g jan

        onder typ fouten voor behouden !

        Opmerking


        • #5
          Wil je het ook betaalbaar houden ,dan zijn japanse meeuwtjes ,en zilverbekjes ideaal. Ook een paartje kanarie's kan er zeker bij.
          Je hebt het wel over mozambique sijsjes ,maar ik denk dat je nog niet weet wat die tegenwoordig kosten.

          Opmerking


          • #6

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Animal
              Wil je het ook betaalbaar houden ,dan zijn japanse meeuwtjes ,en zilverbekjes ideaal. Ook een paartje kanarie's kan er zeker bij.
              Je hebt het wel over mozambique sijsjes ,maar ik denk dat je nog niet weet wat die tegenwoordig kosten.
              Daar kwam ik dus ook al achter :S damn... Ik ken me nog herineren dat ze 2.50 (gulden) per stuk waren... nu betaal je al gauw 100 euro voor koppeltje :S tog nog maar een keer overwegen al vind ik ze persoonlijk wel heel mooi

              [QUOTE=XaNaX;66795]uit vroegere ervaring weet ik dat kanaries + zebravinkjes toch niet altijd samen te houden zijn. Toch niet als je al eens een nestje jongen wil van je kanaries. De zebravinkjes kunnen dan wel eens de nesten van kanaries gaan slopen.QUOTE]

              Dat weet ik maar het is goed op te lossen om meer nestelmatriaal neer te leggen zodat ze van de nestjes van de kanaries afblijven.

              Opmerking

              Working...
              X