Mededeling

Collapse
No announcement yet.

sijs ziek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • sijs ziek

    beste mensen.

    heb vanmiddag ontdekt dat een sijspop van mij ziek is maar heb dit nog nooit gezien. hij heeft een grote bult (lijkt wel een ballon) op zijn rug. zit zo te zien gewoon lucht onder de huid of zoiets. ook zit ie dik in de veren en is ie kortademig. wie kan mij helpen of weet wat het kan zijn. op de foto te zien die dikke bult in de nek

    mvg angela


  • #2
    hebben nu al aardig wat mensen op gekeken maar nog geen antwoord gekregen. heeft niemand een idee. zou graag snel iets willen horen want zieke vogels gaan vaak snel achteruit.

    Opmerking


    • #3
      Heb het al eens gehad bij vogels na een aanval van de sperwer,volgens mij een klaplong.Je kunt met een steriele naald een gaatje in de huid prikken zodat de lucht er uit kan.Want bij elke ademhaling wordt de bult groter op het laatst krijgen ze de kop niet meer omhoog.Gewoon hopen dat het gaatje dicht groeit zonder dat ze een infectie krijgen.
      groeten eddie

      Opmerking


      • #4
        Je kunt wel zien of voelen toch of er lucht onder zit of dat het harder is en er iets in zit...... een lump wellicht??
        Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden!

        Opmerking


        • #5
          wat is een lump als ik vragen mag

          Opmerking


          • #6
            Een lump is een veer die niet door de huid komt maar onderhuids groeit,dit wordt een dikke harde knobbel
            groeten eddie

            Opmerking

            Working...
            X