Mededeling

Collapse
No announcement yet.

grauwe klauwier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • grauwe klauwier


  • #2
    Juist deze maand een zeer mooi artikel over deze vogels in "Onze Vogels".
    Beide geslachten zijn rond de 18 cm staat daarin. Ook staat er min of meer dat de vogels pas na ongeveer een jaar op kleur komen.

    Deze kweker liet dna-onderzoek doen bij de jongen.

    Er staat ook in dat de vogels erg lastig te wennen zijn aan nieuw voer, heb je wat voer meegekregen wat de vogels gewend zijn?
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      Hallo Ton Koek,

      tja het was misschien een beetje ongelukkig omschreven van mij ik bedoel van formaatgrootte (postuur),ik heb dus een slanke en een brede vogel zitten.

      Ja ik heb dat artikel gelezen in de Onze Vogels,juist dat artikel heeft mij doen bewegen om die vogels op te zoeken en te kopen.

      Ik heb die auteur gebeld en die vertelde mij dus dingen waardoor ik nu twijfel.
      Vanochtend heb ik ook de ringen gecontroleerd want die meneer Bakker ,vroeg mij waar vandaan ik de vogels had,en nu blijkt de ringen ook niet geheel te kloppen.
      Ik heb die meneer Bakker gebeld en heb hem gevraagd of ik langs kon komen,dat wilde hij niet,hij wilde wel bij mij langskomen.
      Ik moet dus nog eventjes wachten en hoop dan meer duidelijkheid te hebben.

      Ik besef dat ik vrij impulsief te werk ben gegaan maar ik kon mij niet bedwingen na het lezen van dat artikel,zo knap weer van die man,ik vind het daarom ook zeer jammer om te lezen dat die man stopt met het laten publiceren van artikelen.

      mvg Barry

      Opmerking


      • #4
        Dat ben ik met je eens Barry, jammer dat hij stopt, maar wel om begrijpelijk redenen.

        Arie bedankt en veel plezier als Arie kanarie!
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

        Opmerking


        • #5
          lanius

          Als je jonge vogels hebt kan je de staart ook trekken als deze zwart weer komt dan is het een man en anders stuur je veren op en heb je de uitslag met een dag of 10 (ik stuur ze altijd naar I.M.D.B. en de kosten zijn nog geen 12 euro per vogel)

          Groeten Tapuitje

          Opmerking


          • #6
            Hoi Lanius

            Hoe is het verlopen waren ze wel correct geringd?

            Tapuitje

            Opmerking


            • #7
              retour afzender

              dhr Bakker is langs geweest deze ochtend vroeg,deze middag laat waren de vogels weer bij de Belgische verkoper.
              meer wil ik er niet over zeggen.
              mvg Barry

              Opmerking


              • #8
                pop

                dhr Bakker heeft een advertentie staan, waar hij een pop aanbied, misschien wat voor je ? hij kan je ook aan een man helpen eventueel.
                groeten Ton
                mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

                Opmerking

                Working...
                X