Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mooie show veldhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • mooie show veldhoven

    ben vanmorgen in veldhoven geweest, bij de show van de gespreksgroep veldhoven. het zag er weer prachtig uit, vele mooi ingerichte vitrines, met vele materialen uit de natuur. zie foto 1. ook vele mooie vogels, waaronder een witte merel, 2. in een grote voliere zat dit groepje putters, zich te poetsen na een bad, 3. ook zat er een prachtige gele goudvink, 4. heb er ook nog een koppel europese kanaries gekocht, er zaten vele soorten in de verkoopafdeling, waaronder een koppel groene kardinalen, 5. mijn dag is weer goed.
    Bijgevoegde Bestanden
    groeten Ton
    mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

  • #2
    Mooi.Die gele goudvink is prachtig.
    Geduld is een schone zaak, maar het kunnen opbrengen is de kunst.

    Opmerking


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Ton
      ben vanmorgen in veldhoven geweest, bij de show van de gespreksgroep veldhoven. het zag er weer prachtig uit, vele mooi ingerichte vitrines, met vele materialen uit de natuur. zie foto 1. ook vele mooie vogels, waaronder een witte merel, 2. in een grote voliere zat dit groepje putters, zich te poetsen na een bad, 3. ook zat er een prachtige gele goudvink, 4. heb er ook nog een koppel europese kanaries gekocht, er zaten vele soorten in de verkoopafdeling, waaronder een koppel groene kardinalen, 5. mijn dag is weer goed.
      Hoi Ton,heb je toch je europese kanaries
      Hoeveel stellen heb je nu,3 toch?
      De mijne komen a.s woensdag samen met de andere 3 vogels dus ben benieuwd.
      mvg,
      kingfisher
      Mvg,
      Kingfisher.

      Opmerking


      • #4
        6 koppels

        ik heb nu 6 koppels, een beetje een mix, wat betreft leeftijd. het koppel wat ik gisteren kocht is van dit jaar. verder wat vogels van 2007 en 2006. persoonlijk kweek ik liever met overjarige vogels, die zijn meer gewend, wat rustiger. ik hoop voor jou, Kingfisher, dat je van de week je mooie vogels mag zien. het blijft even afwachten, wat je via internet koopt. er stond verleden week nog een advertentie van wilde kanaries, op het net. die heb jij toch ook ?
        groeten Ton
        mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

        Opmerking


        • #5
          Was het wel een merel Ton? Als ik zo naar de foto kijk lijkt het eerder een satinetzanglijster...

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Ton
            ik heb nu 6 koppels, een beetje een mix, wat betreft leeftijd. het koppel wat ik gisteren kocht is van dit jaar. verder wat vogels van 2007 en 2006. persoonlijk kweek ik liever met overjarige vogels, die zijn meer gewend, wat rustiger. ik hoop voor jou, Kingfisher, dat je van de week je mooie vogels mag zien. het blijft even afwachten, wat je via internet koopt. er stond verleden week nog een advertentie van wilde kanaries, op het net. die heb jij toch ook ?
            Klopt
            mvg,
            Kingfisher
            Mvg,
            Kingfisher.

            Opmerking


            • #7
              merel/ zanglijster

              Oorspronkelijk geplaatst door Robin
              Was het wel een merel Ton? Als ik zo naar de foto kijk lijkt het eerder een satinetzanglijster...
              Robin, het zou zomaar kunnen wat jij zegt, ik heb er eerlijk gezegd, niet opgelet, wat er bij de kooi stond.
              groeten Ton
              mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

              Opmerking


              • #8
                was er toevallig ook zondag,mooie show.
                En het was inderdaad een witte merel stond in ieder geval op de kooi
                garoeten theo

                Opmerking


                • #9
                  sorry,verkeerde antwoord zat wel een merel(wit?)in een tentoonstellingskooi van die op de foto van ton weet ik het niet.Was iets te snel met reageren.
                  garoeten theo

                  Opmerking

                  Working...
                  X