Mededeling

Collapse
No announcement yet.

handelaren gezocht

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • handelaren gezocht

    Geachte vogelliefhebbers

    vogelvereniging ons Genoegen bestaat in maart 2009 60 jaar
    dit willen wij graag vieren door een grote vogelbeurs te organiseren.
    hiervoor zijn wij op zoek naar handelaren die op deze beurs hun vogels willen verkopen.

    weet u een handelaar wilt u deze dan even aan ons door geven zodat wij op onze beurs een zo breed mogelijk aanbod aan vogels hebben.

    een ieder alvast bedankt voor jullie hulp

    groeten wilfred coljee
    ps je kan me ook een mailtje stuuren
    wilfredcoljee@hotmail.com

  • #2
    In welke plaats zit die vereniging Wilfred?
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

    Opmerking


    • #3
      bij ons in de buurt zit henk van os..
      Dierenspeciaalzaak - Vogelhandel & Outdoor Henk van Os - Webdesign door Webstudio88

      die verkoopt heel veel vogels..

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Rissotto
        bij ons in de buurt zit henk van os..
        Dierenspeciaalzaak - Vogelhandel & Outdoor Henk van Os - Webdesign door Webstudio88

        die verkoopt heel veel vogels..
        Ik weet niet wanneer je daar voor het laatst geweest bent maar dat is niet veel meer.
        Hij is ook flink ingekrompen sinds vroeger door de importstop (zoals velen)en mede dankzij zijn outdoor kleding kan hij het redden.
        Verder heb ik Harry en zijn broer nog nooit op beurzen gezien.

        mvg,
        kingfisher
        Mvg,
        Kingfisher.

        Opmerking


        • #5
          onze vereniging zit in zwijndrecht

          groeten
          wilfred

          Opmerking


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
            Ik weet niet wanneer je daar voor het laatst geweest bent maar dat is niet veel meer.
            Hij is ook flink ingekrompen sinds vroeger door de importstop (zoals velen)en mede dankzij zijn outdoor kleding kan hij het redden.
            Verder heb ik Harry en zijn broer nog nooit op beurzen gezien.

            mvg,
            kingfisher
            jaa hij heeftwel wat minder dan vroeger ja, amar de laatste keer dat ik er was had hij kooien vol met vogels, en 2 voleires vol met rode kanaries.. en dat was nog rond de winter.. weeet niet of ze op beursen staan... vind het gewoon de beste bij ons in de buurt... de vogelkelder zit er ook niet meer..

            Opmerking


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Rissotto
              jaa hij heeftwel wat minder dan vroeger ja, amar de laatste keer dat ik er was had hij kooien vol met vogels, en 2 voleires vol met rode kanaries.. en dat was nog rond de winter.. weeet niet of ze op beursen staan... vind het gewoon de beste bij ons in de buurt... de vogelkelder zit er ook niet meer..

              Volieres vol met (rode) kanaries is niet zo moeilijk maar een beetje apartere soorten zul je er niet aantreffen meer zoals bij velen het geval is.

              Borgstein,vh hart en kloeg(is er geloof ik niet eens meer voor particulieren)en birdcenter het is allemaal niet veel meer.

              Wil je wat apartere soorten moet je toch vaak bij particulieren zijn of zo'n winkel moet net een voliere bij iemand leeggekocht hebben dan wil er wel eens wat bij zittern.
              Met wat kanaries,meeuwen,parkietjes en wat amadinesoorten houdt het vaak op.
              Het is maar net wat je zoekt.
              mvg,
              Kingfisher
              Mvg,
              Kingfisher.

              Opmerking


              • #8
                pas had henk van os nog blauw fazantjes zitten en nog wel meer van zulk soort vogels. ik woon in Ridderkerk.

                Opmerking


                • #9
                  Hallo Bert, zoals ik in mijn vorige berichtje schreef het is maar net wat je zoekt en waar je belangstelling naar uit gaat.
                  Voor mij zijn dit niet dit soort vogels(niet kwaad bedoelt he) waar ik naar op zoek ben maar een ander misschien wel.
                  Zitten er dan een paar blauwfazanten of wat astrilde soorten bij dan is dat voor de een bijzonder maar ik loop er niet warm voor.
                  mvg,
                  Kingfisher
                  Mvg,
                  Kingfisher.

                  Opmerking


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door kingfisher
                    Hallo Bert, zoals ik in mijn vorige berichtje schreef het is maar net wat je zoekt en waar je belangstelling naar uit gaat.
                    Voor mij zijn dit niet dit soort vogels(niet kwaad bedoelt he) waar ik naar op zoek ben maar een ander misschien wel.
                    Zitten er dan een paar blauwfazanten of wat astrilde soorten bij dan is dat voor de een bijzonder maar ik loop er niet warm voor.
                    mvg,
                    Kingfisher
                    het is gewoon heel persoonlijk denk ik wat je wil..die vogels die jij wil hebben, heeft hij niet, begrijp ik er gewoon uit.. maar ik vind het wel een handelaar die goede kwaliteit vogels heeft .. hij levert ook aan dierentuinen, vandaar laatst ook die walibi's en de uilen... jij haalt gewoon je vogels bij kwekers enzo? of weet je nog een ander goede handelaar?

                    Opmerking


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Rissotto
                      het is gewoon heel persoonlijk denk ik wat je wil..die vogels die jij wil hebben, heeft hij niet, begrijp ik er gewoon uit.. maar ik vind het wel een handelaar die goede kwaliteit vogels heeft .. hij levert ook aan dierentuinen, vandaar laatst ook die walibi's en de uilen... jij haalt gewoon je vogels bij kwekers enzo? of weet je nog een ander goede handelaar?
                      Mvg,
                      Kingfisher.

                      Opmerking


                      • #12
                        jaaa precies, daar heb je gelijk in! je moet het altijd goed bekijken voordat je een vogel koopt.

                        jaa dat is waarschijnlijk wel het beste, om het bij kwekers/particulieren te halen..
                        vind ook als je het bij een kweker haalt dan zie je ook waar het vandaan komt, en dan kunj e ook meer vragen stellen over hoe groot het nest was waar hij uit komt bijv. want bij een handelaar weten ze dat niet..

                        Opmerking

                        Working...
                        X