Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kant en klare voliere

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Kant en klare voliere

    Beste mensen,

    Na vele jaren geen kanaries te hebben gehad ben ik weer van plan om een kleine voliere in de tuin te maken.
    De nadruk ligt hier op klein omdat er niet veel ruimte meer is en het maar om een 2 of 3 paartjes kanaries gaat.
    Nu ben ik eigenlijk opzoek naar een mogelijkheid om deze aluminium voliere van 120 cm X 80 cm X 180 cm als bouwpakket te laten maken door een bedrijf.

    Heeft iemand ervaring met een bedrijf die dit voor mij kan verzorgen?

  • #2
    Voliere

    Hallo Roberto!
    Ik zou eens op internet kijken onder volierebouw.
    Zo voor de vuist weg Bakker Volierebouw, Geon Schrijver.
    Als het de bedoeling is om in de voliere kanaries te hebben dan lijkt mij
    omdat het vloeroppervlak nog geen vierkante meter bedraagt het meest geschikt 1 kanarieman met 3 poppen.
    Koppeltjes wordt meestal alleen maar vechten in deze ruimte.
    Succes en we horen het wel wat het wordt toch?
    Vr.groeten van
    Antoni





    homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

    Opmerking


    • #3
      Hoi Roberto,

      ik weet niet of je zelf een beetje handig bent, maar een dergelijke voliere is goed zelf te maken.
      Profielen kun je bij de betere doe-het-zelf-zaak kopen. Ook de hoekjes waar je de profielen mee koppelt kun je daar kopen.
      Daarna gaas erom heen en klaar is kees. Is goed te doen, alleen moet je er op letten dat je roestvrij materiaal pakt (dus ook schroeven etc.)
      Gruythuysen BV in Weert heeft dergelijk spul allemaal.
      Groeten,


      -J.J.-

      Opmerking


      • #4
        ja ik heb de mijne ook zelf gemaakt uit houten balken met hoekjes aan elkaar bevestigt je moet idd opletten dat de schroeven en de hoekjes uit een niet roestbare materiaalsoort bestaan bv=> inox (wat wel duur is) of gegalvaniseerd dit is goedkoper en even goed van mij zijn het zulke.
        plestieken golfplaten op het dak zodat het licht erdoor kan en aan de voorzijde draad en onder de golfplaten zodat ze zeker niet weg kunnen, ke moet dan wel opletten dat het overal dicht is.

        vriendelijke groeten
        arne.
        -0- The sky is the limit-0-
        dad we never forget ya

        Opmerking

        Working...
        X