Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wie de schoen past.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Wie de schoen past.....

    Er wordt de laatste tijd nog wel eens kritiek geleverd op de moderators van dit forum. Kritiek leveren moet kunnen. Zolang het maar opbouwend is en op een fatsoenlijke manier gebracht wordt.
    Waar ik mij verschrikkelijk aan erger is, dat er kritiek en commentaren geleverd worden door forumgangers die net komen kijken of al langere tijd aanwezig zijn maar zelden een bericht hebben geplaatst waar een ander iets aan heeft. De zogenaamde losse flodders. Reacties die meestal nergens op slaan en alleen maar ergenis oproepen. Dit loopt meerdere keren uit op hakketakkerij en de moderators moeten weer voor schoolmeester spelen.
    We moeten wel bedenken dat het ook voor de moderators plezierig werken behoort te zijn.
    Een forum is er voor iedereen, mits hij/zij zich aan de doelstelling van dat forum houdt. Lieden die dat niet kunnen of erger nog, willen: afnokken!
    Wie de schoen past......
    Tomorrow is the first day of the rest of your life...

  • #2
    zo ik even geen tijd om op het vogelforum te komen druk met de site van de vereneging enz enz

    maar ik heb mooi wat gemist 3 aitums op slot iemand van de site geknikkert en een bult gezeur om een visse kom en moderatur die om de have klap er spullen van forum leden af haalt

    hallo het moet leuk blijven hier zo dat meer mensen een kijkje nemen en denken dat heeft de NBvV het mooi voor elkaar met z'n forum zo jaag je potenseele leden echt weg met het gezijk.

    P:S hergo leuk om schreven de karakters
    Gr Marcel Levers

    Opmerking


    • #3
      hergo, ik hoop dat ik het mis heb, maar krijg stilaan de indruk dat jij onder een nieuwe nickname fungeert.

      Opmerking


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door hergo
        Hans de Vries,
        Ik las zojuist je bericht " Wie de schoen past".
        Ik weet niet of je mij ook plaatst in de groep forumgangers met losse flodders, maar mocht dat zo zijn, heb ik liever dat je je kommentaar direkt aan mij richt i.p.v. deze algemene prietpraat.
        Ik ben destijds bewust met een provocerende opmerking binnengekomen op een m.i. ongenuanceerd artikel.
        Het vervolg is bekend.
        Wat dat "afnokken" betreft, dat is niet aan jou om te bepalen en dus niet relevant.
        Ik denk dat RobK voldoende inzicht heeft om een en ander af te wegen.

        Wat ik eigenlijk wilde posten is het volgende.
        Ik volg de discussies op deze site al een tijdje als geinteresserd lezer.
        Zonder anderen tekort te willen doen, wil ik toch een paar mensen noemen die volgens mij berichten insturen die inhoudelijk nuttig en kundig zijn.
        Zoals daar zijn Serinus, Rupicola, Ton Koek, Henk3.
        Ook Winterkoning hoort in dit rijtje, met dien verstande dat ik zijn berichten soms wat te lang vind, iets compacter zou de leesbaarheid bevorderen.
        Het kan natuurlijk ook aan mijn ene hersencel liggen!
        Verder Animal die ageert voor een fatsoenlijke leefomgeving voor de vogels, vooral m.b.t. ruimte.
        Hij brengt het soms wat cru, maar wordt dan fijntjes door Henk3 terechtgewezen. Ook dat moet kunnen.
        Dat het ook netjes en degelijk kan in "relatief" kleine behuizing was te zien aan de kooien van Ton Koek, hier getoond op de site, mooi qua inrichting en voorzien van een goede verlichting.
        Last but not least, de eerder genoemde Henk3, altijd bereid om anderen te helpen en in het bezit van een onuitputtelijke bron aan websites met films en tips.

        Dit alles gezegd hebbende, denk ik dat het nu weer tijd is om het vizier te richten op jongedame Thieme!
        Beste Hergo
        Net zoals jij hier je mening verkondigt, heb ik de mijne geplaatst.
        Ik blijf daar bij en heb daar ook niets aan toe te voegen. Het is precies zoals ik zei: "Wie de schoen past..."
        Tomorrow is the first day of the rest of your life...

        Opmerking

        Working...
        X