Mededeling

Collapse
No announcement yet.

veel prijzen dit seizoen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • veel prijzen dit seizoen

    hallo allemaal,
    dit seizoen is voor mij echt super verlopen!
    op de jeugdontmoetingsdag in bedum ben ik openklasse kampioen van de kanarie's en van de tropen geworden met een fife fancy met 91 punten en een mozambiquesijs met 90+. ook op de internationale tentoonstelling in veendam was ik aanwezig en ben ik pechvogel van de tentoonstelling geworden omdat net voor de tentoonstelling een paar van mijn deelnemers doodgingen. op de eigen tt in nieuwe pekela heb ik ook nog 2 eerste en 2 derde prijzen in de wacht gesleept. ik ben helaas geen jeugdkampioen geworden, omdat ik bijna geen goede eigen kweek vogels had. een ander jeugdlid is wel kampioen geworden met een fife fancy met 88 punten terwijl ik er goudbuikjes van 92(!) punten had zitten, ik gun het hem wel van harte hoor! volgen seizoen zal het wel goed gaan met m'n eigenkweek vogels omdat ik nu al meer ek vogels heb als het hele vorig seizoen. hebben jullie ook veel prijzen?
    mauricio

  • #2
    nee mauricio geen prijzen hier,daar doe ik niet aan.
    waar ik wel aan doe is jouw feliciteren met jouw behaalde resultaten, goed hoor,hoop dat je lang van de sport zal genieten en dat je maar veel prijzen mag winnen.

    wat jammer is dat je zoveel pech hebt gehad ,maar als je die instelling die jij hebt kan vasthouden dan kom je er wel.

    vergeet niet pech hebben we allemaal wel eens (en dat is ook niet erg als je er maar van leert).
    ga zo door en het zal alleen maar beter gaan in de toekomst en ik hoop op vele eigen gekweekte vogels voor jouw met goeie punten op de TT's.

    mvg

    Opmerking


    • #3
      gefeliciteerd met je prijzen, geniet er maar lekker van een mooie prestatie hoor

      Opmerking

      Working...
      X