Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zuchtende Tangara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Zuchtende Tangara

    ik heb een Tangara mexicana over een paar dagen merkte ik op dat hij precies aan het zuchten was ik heb hem nu appart gestoken Maar het gaat maar niet over Wie O wie Kan mij helpen

  • #2
    de VOGELdierenarts.

    Opmerking


    • #3
      bij de goudvinken met dit probleem(happen naar lucht) heb ik goede ervaring met tylan+.
      www.fretteren.eu

      Opmerking


      • #4
        Beste Naruch,

        Waar koop je die tylan+? Kan dit alleen bij de dierenarts of ook via webshops o.i.d.? Zelfde vraag heb ik ook over baycox.

        Vr. gr.

        Wim

        Opmerking


        • #5
          ik heb al tylan+ en ornicure gegeven maar het gaat niet over

          Opmerking


          • #6
            Ik zou nog is een ander potje proberen, waarom niet??
            Ik begrijp echt niet als je met dat soort vogels bezig zijt , dat je dan niet de moeite doet om een dierenarts te raadplegen. Ze zijn zo mooi en al zo schaars, dat je er dan nog wil op experimenteren gaat mijn petje te boven.
            Maar goed, het is jou vogel en jou apotheek, maar mijn mening.

            Opmerking


            • #7
              tropic
              ik heb al veel ervaring met die dokters ze zeggen altijd hetzelfde dus had ik die producten al van mijn vorige goudvinken .
              als het niet meer verbeterd zal ik nogmaals naar de vogelarts gaan

              Opmerking


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Bullfinch
                Beste Naruch,

                Waar koop je die tylan+? Kan dit alleen bij de dierenarts of ook via webshops o.i.d.? Zelfde vraag heb ik ook over baycox.

                Vr. gr.

                Wim
                in belgie in iedere apotheek, en in nederland alleen bij de dierenarts, dit geld voor tylan+ baycox en baytril.
                www.fretteren.eu

                Opmerking

                Working...
                X