Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waarom verplicht lid worden ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • waarom verplicht lid worden ?

    Hallo,

    Omdat ik nog onervaren in het vogelwereldje ben kom ik waarschijnlijk met een zeer domme/simpele vraag.

    Ik heb maar een paar vogeltjes en probeer te kweken omdat ik geniet van het zien opgroeien en het gedrag tijdens die periode. Dus niet voor tt. Maar ik wil het natuurlijk wel zo goed mogelijk doen en alle informatie is dan meegenomen.
    Als ik lid wil worden van een speciaalvereniging (in mijn geval: gouldamadine)moet ik ook lid worden van de plaatselijke vereniging of NBVV.
    Aangezien ik er het nut en voordeel niet van inzie ben ik zeer benieuwd naar de reden. Bij navraag aan een kweker wist deze het ook niet,dat hoorde gewoon zo...
    Ik ben zeer nieuwsgierig wat de meerwaarde ervan is dat je van twee verenigingen lid moet worden.

    Met vriendelijke groet Aussie.

  • #2
    Een goede reden om ook lid te worden van een vereniging is voor het bestellen van ringen.Ringen verstrekt een speciaalclub niet.

    Groeten

    Alex

    Opmerking


    • #3

      Opmerking


      • #4
        Lid NBvV

        Een speciaalclub is toch eigenlijk een onderdeel van de bond,ze zijn ontstaan vanuit de liefhebbers die in eerste instantie lid zijn van de bond.Dan is het voor een goede kweeklijn uitzoeken handig dat de vogels geringt zijn zodat je weet uit welke ouders deze vogels komen zodat je inteelt kunt voorkomen.Hierdoor zul je op den duur betere vogels hebben die ook makkelijk te verkopen zijn,de lage onkosten van de contributie en ringen bestelling is dat dubbel en dwars waard veel plezier met je hobby vrg Rob.

        Opmerking


        • #5
          bedankt zover voor de antwoorden; ik begrijp dat ik het beste gewoon lid kan worden.
          aussie.

          Opmerking

          Working...
          X