Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goldamadines s'winters op zolder en zomers buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • Goldamadines s'winters op zolder en zomers buiten


  • #2
    [COLOR="#0000FF"]Om je uit een droom te helpen, een maal gewend kunnen goulds tot min 20 gr. C. buiten verblijven.
    Kilte reageren ze wel met bol zitten op , vooral wanneer ze pas op die manier worden gehouden.
    Eenmaal gekweekt op die manier gaat het probleemloos.

    Begin wel met vitale vogels en niet met de kunstmatig gehouden soort.
    Zelf broedende vogels die geen moeite hebben met 5 tot 7 jongen per nest.
    Vlot door de toegemeten ruimte vliegen en de broedcyclus doorlopend zonder ongemakken.

    Kunnen het gehele jaar buiten verblijven.
    [/COLOR]

    Opmerking


    • #3
      Zelf heb ik ook goulds in een voliere buiten .zonder nachthok . Bij guur weer afgedekt met dik plastiek . Ik kweek de goulds buiten in de voliere . Zomer maar zelf nu in november liggen er nog jongen en eitjes een gould moet vocht en wind vrij kunnen zitten . Daar kunnen ze echt niet tegen wat de winter betreft heb ik alles afgedekt met dik doorzichtig plastiek . Hoeveel houde dat ze aankunnen ligt er toch wel wat aan afgelopen winter bij -10 zat alles er nog mooi bij . Zo dra ik zie dat een vogel gould het toch niet lekker vind zet ik hem in de gesloten aanbouw zonder verwarming . Ze kunnen wel wat kou hebben . Maar bedenk tochdat het een vogel is die van de warmte houd . De jonge goulds die buiten geboren zijn kunnen steeds weer qat beter tegen de kou maar zoals al gezegt vocht en trek das niet goed voor ze ze moeten echt vocht vrij en uit de wint kunnen zitten . Ik heb mijn eerste broedparen koudkweek genomen dit zijn vogels die ook bij mindere temp zijn gekweekt.
      wat heb ik een leuke hobby .
      juist vogels houden :) :)

      Opmerking

      Working...
      X