Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 47

Onderwerp: nieuwe ontwikkelingen

Hybride Weergave

Senior lid
    Thanks
    24

nieuwe ontwikkelingen

De universiteit Leuven heeft een goed werkend zonnepaneel dat waterstof produceert.
    We kunnen snel omschakelen als we willen en mogen.

Een huisopstelling die meer dan voorziend is valt binnen een paar vierkante meter.
    Je houdt energie, waterstof over.

Daarmee heb je echte groene energie, voldoende voor stroombehoefte, verwarming en brandstof voor je huis en auto.
    Dat is de vrij van emissie.
    Zijn we op een keer af van de idioterie door de groenen bedacht en de rest van de club die onbetaalbaar zijn.
    ==========================
    ==========================
    Ik heb al een aantal jaren volk zien lopen met wolven aan de lijn, hier noordelijk van Arnhem.
    Ik was verbaasd tot ik de hardnekkige pogingen van de groenen lees de wolf komt er aan.
    Nu kan je weten hoe dat kan.
    Aan de riem werden ze aan het gebied gewend.
    Meermaals heb ik drietallen begeleid gezien, een dame en twee heren in gezelschap van wolven.

Senior lid
    Thanks
    24
    Terug komend op de alinea in vorig bericht.
    Zou onderzoek moeten komen naar herkomst wolven op de Veluwe.
    Dood door schuld is nu aangetoond, in land van maas en waal, nu nog het gedrag wat al dan niet is aangeleerd of aangewaaid.

Jonge dieren leren nieuwe vaardigheden aan.
    Maar dit gedrag? biotoop verovering? in stad en dorp omgeving? ontheemd uit de omgeving Duitsland waar behoorlijk ongerept bos te vinden is? het kan allemaal natuurlijk.

Is dan een zeer aparte jonge wolf die zijn eigen natuur loochent niet meer aangeboren schuw is of voorzichtig met alles wat een wolf niet als normaal ervaart.
    In principe is daar een touwtje met verkeerde lucht of überhaupt iets wat afwijkt afschrikwekkend genoeg voor.

Senior lid
    Thanks
    8
    Ik vind het maar vreemd hoor. Je importeert een dier dat andere dieren afslacht. En dat kan zomaar, alleen omdat hij hier niet meer voorkwam.
    Ik zou zeggen; gelukkig houen zo

Stamgast
    Thanks
    141
    De wolven moeten weer in Nederland is de redenering van een groep mensen die denkt dat de Nederlandse natuur zich zelf zal reguleren,alleen weten ze niet welke kant het op gaat.Denk dat het een gok wordt met veel dierenleed.

Stamgast Ton's Avatar
    Thanks
    334
    Wolven zijn niet geïmporteerd, die komen van nature hier ook voor.
    De schapen boeren moeten er mee leren dealen.

Senior lid
    Thanks
    24
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ton Bekijk Bericht
    Wolven zijn niet geïmporteerd, die komen van nature hier ook voor.
    De schapen boeren moeten er mee leren dealen.
    Wat ik met eigen ogen waar heb genomen in bijzijn van twee getuigen is dat er drie begeleiders met wolven aangelijnd liepen in Nederland.
    Dat was toen de eerste waarnemingen plaats vonden in Nederland en de discussie kwam over mogelijk verdwaalde dieren die nieuwe territoria zoude zoeken.

Dood gereden exemplaren waren de vondsten en vrijwel allemaal voordien bemerkt.
    Gedrag van dergelijke voor ouderdieren is bepalend.

Zelfs de gefokte exemplaren hond X wolf van wijlen de Heer Saarloos hadden generaties lang de ingeboren wolven eigenschappen

Stamgast Henk3's Avatar
    Thanks
    466
    Ik denk zelf ook een wolf gezien te hebben Jan, eindje meer zuid. Paar kilometer.
    Ben niet zo van die beesten.
    Hoop er nooit tegenover te komen staan. Ben nog wel eens in,t veld tegen donker.
    Jammer dat de foto niet erg scherp is.
    Laatst gewijzigd door Henk3; 30-05-2022 om 21:33. Reden: Toevoeging

Stamgast
    Thanks
    141
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk3 Bekijk Bericht
    Ik denk zelf ook een wolf gezien te hebben Jan, eindje meer zuid. Paar kilometer.
    Ben niet zo van die beesten.
    Hoop er nooit tegenover te komen staan. Ben nog wel eens in,t veld tegen donker.
    Jammer dat de foto niet erg scherp is.
    Denk dat er wel meer mensen zo overdenken, daarom geeft natuurmonumenten er vermoedelijk ook geen ruchtbaarheid aan, de slogan was we moeten wennen aan de wolf maar de bezoekers onwetend laten zal dit gewenningsproces alleen maar vertragen.

Senior lid
    Thanks
    24
    Deskundigen stellen heden ook vast, de zogenaamde wilde wolf is helaas niet zo wild.
    Op zijn best een bastaard wolf , die andere normen en waarden heeft in gedrag.
    In nabijheid van mensen zich thuis voelt en alle nefaste gevolgen die er uit voortvloeien.

Enige pluspunt bastaard honden kunnen gevangen of indien nodig, afgeschoten worden indien die gevaar opleveren in omgeving.

Senior lid
    Thanks
    24
    Opvallend dat er steeds dat er steeds meer beelden komen, van wolven die geen vrees kennen zoals echte wolven.
    Zag schapen die door een "wolf" werden bejaagd, totaal afwijkend van enig wolf gedrag.

Wachten is nu , vanwege de populatie druk, op de onvermijdelijke ziekten uitbraken die gaan volgen, denk aan hondsdolheid.
    Kan de wolvengekte wel eens een zeer kort leven beschoren zijn.

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. nieuwe mvk
    Door hielke in forum Grasparkieten
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 25-12-2013, 10:27
  2. Nieuwe pop
    Door claudiajacky in forum Zebravinken
    Reacties: 3
    Laatste Bericht: 17-01-2012, 12:23

Forum Rechten