Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe ontwikkelingen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • nieuwe ontwikkelingen

    [COLOR="#0000FF"]De universiteit Leuven heeft een goed werkend zonnepaneel dat waterstof produceert.
    We kunnen snel omschakelen als we willen en mogen.

    Een huisopstelling die meer dan voorziend is valt binnen een paar vierkante meter.
    Je houdt energie, waterstof over.

    Daarmee heb je echte groene energie, voldoende voor stroombehoefte, verwarming en brandstof voor je huis en auto.
    Dat is de vrij van emissie.
    Zijn we op een keer af van de idioterie door de groenen bedacht en de rest van de club die onbetaalbaar zijn.
    ==========================
    ==========================
    Ik heb al een aantal jaren volk zien lopen met wolven aan de lijn, hier noordelijk van Arnhem.
    Ik was verbaasd tot ik de hardnekkige pogingen van de groenen lees de wolf komt er aan.
    Nu kan je weten hoe dat kan.
    Aan de riem werden ze aan het gebied gewend.
    Meermaals heb ik drietallen begeleid gezien, een dame en twee heren in gezelschap van wolven.[/COLOR]

  • #2

    Opmerking


    • #3
      Ik vind het maar vreemd hoor. Je importeert een dier dat andere dieren afslacht. En dat kan zomaar, alleen omdat hij hier niet meer voorkwam.
      Ik zou zeggen; gelukkig houen zo

      Opmerking


      • #4
        De wolven moeten weer in Nederland is de redenering van een groep mensen die denkt dat de Nederlandse natuur zich zelf zal reguleren,alleen weten ze niet welke kant het op gaat.Denk dat het een gok wordt met veel dierenleed.

        Opmerking


        • #5
          groeten Ton
          mijn Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCLy..._as=subscriber

          Opmerking


          • #6
            [COLOR="#0000FF"]Wat ik met eigen ogen waar heb genomen in bijzijn van twee getuigen is dat er drie begeleiders met wolven aangelijnd liepen in Nederland.
            Dat was toen de eerste waarnemingen plaats vonden in Nederland en de discussie kwam over mogelijk verdwaalde dieren die nieuwe territoria zoude zoeken.

            Dood gereden exemplaren waren de vondsten en vrijwel allemaal voordien bemerkt.
            Gedrag van dergelijke voor ouderdieren is bepalend.

            Zelfs de gefokte exemplaren hond X wolf van wijlen de Heer Saarloos hadden generaties lang de ingeboren wolven eigenschappen[/COLOR]

            Opmerking


            • #7
              [COLOR="#0000FF"]Het wolven verhaal wordt nog vreemder of juist zeer verklaarbaar.
              Ik stelde aangelijnde wolven gezien onder begeleiding op de Veluwe zoom.
              Plots waarnemingen van wolven in Nederland en let op de volgorde van berichten.

              Wolven gespot met gedrag niet aan de soort gebonden normaal gedrag,
              Namelijk totaal niet mensen schuw of prooi schuwheid bij afwijkende prooi.
              Mag denken aan een herder die bij zijn schapen was en tevens de jagende wolf die zich van herder niets aantrok ondanks diens misbaar ten aanzien van de wolf.

              Nu een doodgereden wolf, wie toonde aan dat die bijzonder schuw gedrag vertonen in verleden?
              Dood gereden wolf vertoonde zeer slechte conditie met armzalige vacht.
              Zal nooit door de moederwolf zo afgeleerd zijn in de natuur.

              Komt de vraag op, wie jaagt zo dieren de dood in, met welke gewetenloosheid?
              Wie zorgde voor de doorgangen op Veluwe, waar het eerst afgerasterd was? om de moeflons van gemakkelijk prooi te voorzien
              [/COLOR]

              Opmerking


              • #8
                Dat we nu wolven zien is omdat ze Europees streng beschermd zijn "onze" wolven komen volgens lectuur uit Duitsland en dit al jaren(zwervers). Belgische uit Duitsland en Frankrijk. In Duitsland komen steeds meer de zogenaamde probleem wolven ter sprake en enkele deelstaten wil daar wat aan doen, maar er moet al heel iets buitensporig gebeuren dat dit mag. In Nederland is er volgens biologen plaats voor 200(schatting)wolven en je moet niet raar op kijken dat we binnen onafzienbare tijd buiten de sprookjeswolf, de bos wolf, de camping wolf, de vuilnisbakken wolf de agrarische wolf en de snelweg wolf hebben, denk dat de meeste schapenhouders blij zijn met laatst genoemde.

                Opmerking


                • #9
                  [COLOR="#0000FF"]Je bent abuis als je meent dat ik iets heb tegen een natuurlijke terugkeer van wolven.
                  Ik heb wel iets tegen aangelijnde wolven die hier gewend worden om zogenaamd wild te zijn.

                  Wild wappies vergeten wilde wolven te nemen.[/COLOR]

                  Opmerking


                  • #10
                    Ik heb niet de indruk dat u tegen terugkeer van wolven in Nederland bent maar wel dat de natuur een handje wordt geholpen.

                    Opmerking


                    • #11
                      [COLOR="#0000FF"]Eerst maar de beste wensen voor het komende jaar.

                      De natuur behulpzaam zijn praktiseer ik al een leven lang.
                      Ik sta echter wel een andere insteek voor.

                      Zijn we het eens geworden met zijn allen hier, ben ik wel tegen ondoordachtheden.
                      Soms kan het nu een maal niet meer helaas.
                      Zelfs nat maken van Nederland zal heikel worden, zoals nu weer in mode komt.

                      Was een karweitje voor knappe koppen om droog te maken en weloverwogen met reden.
                      Ziekten door muggen bijvoorbeeld.
                      Heb je er daar ene van gehad en genezen, dan besef je dat je dit niemand wilt gunnen.

                      Dat nadenken zou best wat meer mogen is mijn gedacht.
                      [/COLOR]

                      Opmerking


                      • #12
                        [COLOR="#0000FF"]Dit baart wel zorg, als je de berichten volgt die er toe doen.

                        http://www.faqt.nl/recent/onderzoek-...rus-gaat-door/[/COLOR]

                        Opmerking


                        • #13
                          Ik begrijp het allemaal niet hoor. De wolf moet terug keren zegt men. Hierbij wordt gewezen op de goede punten van de aanwezigheid van de wolf. Maar ik vraag me dan af is het nodig. Hebben de andere dieren die nu profijt hebben van zijn aanwezigeheid, al die jaren dan niet overleefd en gewoon geleefd?
                          Argumenten in de trant van; andere dieren, zijn nog erger (hierbij wordt op sommige vogels gewezen). Ik vind dit zo'n ongelooflijk gelul. Hieraan kan je toch geen recht ontlenen. (ja maar, hij is nog slechter)
                          Het enige dat tot nu toe hout snijdt bij mij is het beeld dat ik af en toe op tv zie van boeren, die hun vee kwijtraken of ongelooflijke investeringen moeten gaan (als het al mogelijk is) doen om hun vee te beschermen.

                          Opmerking


                          • #14
                            In (Drenthe) blijkt dat het met veel bravoure geprezen hek, die wolf werend zou zijn(nog)niet voldoet, zelfs een geval dat niet de wolf naar binnen ging maar dat schapen in paniek door het hek vlogen. Las dat ze Europees de wolf minder willen gaan beschermen, dan is het hek weer van de dam.

                            Opmerking


                            • #15
                              Amigo de los Psittacidos

                              Look deep into nature and you will understand everything better

                              Opmerking

                              Working...
                              X