Mededeling

Collapse
No announcement yet.

perle morbide

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

  • #16
    Ik vraag me af of er onder jullie al zijn die deze Perle Morbide echt al gebruikt hebben, en natuurlijk, met welke resultaten.

    Opmerking


    • #17

      Opmerking


      • #18
        heeft frank dit echt in zijn assortiment?
        dan ga ik komende week wel vlug even een 1kg halen.
        kan ik het product eens uitproberen op de kanaries, voor ik het aan de ec-vogels geef.
        www.fretteren.eu

        Opmerking


        • #19
          Gisteren meegenomen van Frank en direct geprobeerd, er zijn een aantal kanaries welke het laten staan op dit moment, maar ook een aantal welke het heel goed eten.

          Opmerking


          • #20
            Ik gebruik het nu een maand of twee. Moet zeggen dat de putters het goed eten. Het is het eerste wat ze pakken.De barmsijzen is verschillend er zijn er bij die het nog niet eten andere wel.
            http://secvalkenburg.weebly.com

            Opmerking


            • #21
              eivoer klaar gemaakt met deze korrels hoe lang blijf dit vers? of moet je dit 2x per dag geven? hoelang kan ik dit mengsel in de koelkast bewaren?

              groet ad

              Opmerking


              • #22
                ik denk dat dit niet verschilt tegenover andere methoden om het rul te maken.
                groeten gijs

                Opmerking


                • #23
                  hallo, ik heb deze 2 weken hetzelfde kunstje uitgevoerd met nutribird C15 en ik moet zeggen dat het een mooi rul eivoer geeft en belangrijk het wordt meteen gegeten door mijn vogels.
                  Waar ik altijd moeite had om ze pellets over te zetten/leren eten, dat vond ik een drama,maar nu heb ik vogels die nog nooit pellets hebben gezien het meteen eten.
                  mijn vogels zijn div.soorten edelzangers en mozambique sijzen.en voor de prijs hoef je het niet te laten.

                  groet ad

                  Opmerking

                  Working...
                  X