-
@ Peer
Hé die peer,
wat hebben "we" toch mooi getekend hé in deze topic.
zit ik gisteren bij een "groot" kweker op zijn hok om bepaalde dingen nog eens uit te leggen etc.
uiteraard gaat het dan over vogeltjes, uiteraard kwam het ter sprake dat ik eigenlijk toch weer wil beginnen, zegt tie doodleuk:
als jij dat wil dan kan je van mij nog wel een stuk of 90 standaard voliere 100x 200 aluminium elementen krijgen........................................( want ik stop ermee).
kunnen we daar wat mee, Peer ?
ik denk van wel hé, als dit allemaal werkelijk doorgaat etc. ( want ik ga dit over een poosje nogmaals eens aan hem vragen of hij wel echt wil stoppen) dan ga ik jouw vragen om bepaalde contructie te verzinnen om er 1grote voliere van te kunnen maken.
zo zie je maar weer , dat geduld hebben toch soms loont .
gr
-
-
Stamgast
super!
Da's natuurlijk een hele mooie basis WK, 90 panelen kan je wel wat mee lijkt me.
denk dat met deze materialen heel veel van het oorspronkelijke plan ook nog steeds overeind kan blijven...maar met inzet van de panelen dan.
groet,
Peer
-
-
Hoe zit het eigenlijk met de bouw van de voliere?
-
-
Stamgast
Tsja...
Zoals bij veel dingen in het leven is het bij dromen gebleven (volgens mij). Maar dat maakte het project niet minder mooi.
-
-
Stamgast
Uit betrouwbare bron:
Middels contact met mij heb ik vernomen dat de materialen inmiddels besteld zijn en klaar liggen, enkel de volière wordt voorlopig nog niet in elkaar gezet wegens omstandigheden. Peer wordt nogmaals bedankt voor het concept, wat nog wel enigszins gewijzigd is.
Tot zover de berichtgeving.
-
-
Senior lid
Is deze volière ook opgezet geweest? En kunnen we daar van meegenieten??
-
Forum Rechten