-
Stamgast
Weer genieten
Henk3, Piet, Broto.
...........................
-
-
Mooi water inderdaad vandaag, super heren!
Hier nog een eendje dat ook wel wilde poseren vanmiddag.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Stamgast
Welke heb je uit gesneden ??
-
-
Stamgast
-
-
Stamgast
Bedje en plaatjes kijken.
Ja Winterkoning, de programma's natuurlijk maar ook de persoon die er mee werkt hé. Dat kan ook een wereld van verschil maken.
Ik moet ook hoog nodig stoppen nu want mijn nek doet zo ongelooflijke pijn zeg, auw, auw.
Vind je het wat dan die bewerkte foto's? Ik heb daarvoor 2 programma's gebruikt. 1 om de foto eerst even bij te snijden en te vergroten en de ander voor de bewerkingen.
De zon op de fazant, ja dan krijg je glansfazanten. Maar desondanks vind ik het toch niet helemaal je van het, ha, ha, ik blijf je ook ff pesten hoor.
Ik vind het licht te hard op die foto's. Mijn mening niks meer en niks minder.
Ik zou als ik jou was die plek toch ff in de gaten houden, wie weet gaan ze daar nog in gevecht. Dat is echt heel leuk om te zien. En om dan ook nog een mooie foto te schieten, grandioos. Ik neem de volgende keer ook de tijd en laat mij door niets meer tegenhouden, afspraak of geen afspraak. Ik had bij dat fazantengevecht beter 1 goede foto kunnen schieten dat die stuk of 15 mindere platen.
Nou succes in je bed.
P.s. staart recht omhoog, dat heb je soms met die mannetjes.
-
-
Stamgast
Mooie foto's
Broto, ik vind de zwaan best wel mooi maar inderdaad de stand van de vleugels is niet echt mooi inderdaad.
Winterkoning, De Spreeuw van foto 3 is in mijn ogen en op mijn beeldscherm toch de mooiste. De fazanten zien er puik uit hoor niets mis mee. Vind het wel mooi die olie-achtige glans.
-
Forum Rechten