Mooi Jan. Het bericht was te kort dus ff wat tekst erbij.
Afdrukvoorbeeld
Mooi Jan. Het bericht was te kort dus ff wat tekst erbij.
Wederom mooie plaatjes.
Helaas , geen plaatjes hier.
Eduard, klik in dat geval even op de drie puntjes. Staan bij mij rechtsboven. Daarna desktopsite even aanvinken..
Op 2 oktober was weer de Euro BirdWatch waaraan ongeveer 40 landen aan meedoen dit met ruim 160 telposten. Wij hadden 46 soorten en 2371 exemplaren op telpost Dwingelderveld. Tijdens telling kwam een Paapje buurten. Na de telling nog een paar mooie soorten voor Drenthe gezien, Drieteenstrandloper, twee Bontbekpleviertjes en Tapuit.
Niets veranderd, niets gedaan, twee keer leeg bericht, nu perfect zoals gewoon.
Bedankt voor de plaatjes Jan.
Mix van de één komt de ander gaat. Grote zilverreigers richting zuid, Brilduiker vrouwtjes uit het noorden, Lepelaar die twijfelt ga ik of ga ik nog niet, vliegenzwam in dennenbos, en Zeearend zou in de war raken van zoveel ganzen.
Hoi , er staan weer leuke plaatjes bij , ga zo door.
Rups Meriansborstel, Slechtvalk gaat badderen, Zwarte ruiter als stripfiguur, en Dodaars hebben goed broedseizoen op Dwingelderveld.
Dit jaar uitzonderlijke waarnemingen in Dwingelderveld van vogels die je aan de kust zou verwachten: Rosse grutto, Drieteenstrandloper, Eidereend en Sneeuwgors. Laatste foto Pontische meeuw als pechvogel.