Hoi hoi, ik heb een paar zebravinkjes van iemand gekregen die ze samen met kromsnavels in een volière had zitten. Die kromsnavels hebben bij de vogels één of meerdere pootjes afgebeten bij de "knie'tjes" (ongeveer halverwege dus; vet zielig). De twee mannetjes hebben beiden nog 1 goede poot en een stompje. Kunnen zij nog paren met de vrouwtjes? Ik geef hen platformen ipv takken zodat de vrouwtjes er niet af vallen.
De mannetjes hebben een hele zachte zang en dat vind ik mooi. Daar wil ik dus mee gaan kweken. Ik heb er nu twee samen in een broedkooi (binnen) gezet voor een maand en het mannetje bouwt wel een nestje, maar daar blijft het bij. Het vrouwtje is denk ik niet geïnteresseerd maar wie weet is dat niet het probleem? Wie kan mij iets met zekerheid vertellen?
De mannetjes hebben een hele zachte zang en dat vind ik mooi. Daar wil ik dus mee gaan kweken. Ik heb er nu twee samen in een broedkooi (binnen) gezet voor een maand en het mannetje bouwt wel een nestje, maar daar blijft het bij. Het vrouwtje is denk ik niet geïnteresseerd maar wie weet is dat niet het probleem? Wie kan mij iets met zekerheid vertellen?
Opmerking