Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw jong zebravink pop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Nieuw jong zebravink pop

Beste vogelliefhebbers

Binnenkort zou ik graag T.T willen meedoen. Dit is een pop van mijn koppel zebravinken.

Zou deze een mooie zebravink pop zijn om uit verder te kweken of verkoop/ruil ik ze beter aan de handelaar. (aangezien ik ze niet geringd heb omdat ik nu pas lid ben van een club en binnenkort maar mijn ringen krijg).

Met vriendelijke groeten
    Matthias
    Gratis je kweeknummer voor 2014 nog aanvragen:
    http://futurefinch.webs.com/

Je moete hct met en duidelijkere foto komen, wnat op deze is haast niets te zien. Buik lijkt donkergrijs ipv wit.

Ze lijkt op deze foto wat te laag op de poten te zitten.
    Traanstreep lijkt iets doorlopen, snavel is wel goed kort.

verder kan ik er niets over zeggen, omdat de foto geen geode kwaliteit is.
    'Vliegde ik?'
    -'Nee, je valde.'

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
      Je moete hct met en duidelijkere foto komen, wnat op deze is haast niets te zien. Buik lijkt donkergrijs ipv wit.

Ze lijkt op deze foto wat te laag op de poten te zitten.
      Traanstreep lijkt iets doorlopen, snavel is wel goed kort.

verder kan ik er niets over zeggen, omdat de foto geen geode kwaliteit is.
      Uhu, ik denkt dat ik dus beter een koppel T.T-kwaliteit zebravinken koop en daarmee kweek als ik echt aan T.T's wil meedoen?

Met vriendelijke groeten
      Matthias

Opmerking

Ik zeg niet dat deze pop heel slecht is. Ik zeg dat de foto te slecht is.
        Het enige dat ik echt goed kan zien is dat de traanstreep niet strak is en dat zal punten kosten.

Maar soms kan je de goede kwaliteiten van 1 vogel met die van een andere combineren en daar TT vogels uitkweken.

Maar wat je inderdaad het beste kunt doen is een koppeltje halen bij een kweker dat al punten gescoord heeft op TT. En daar verder mee gaan.

Vraag ook gerust hulp van kwekers hoor. een goede kweker is niet te beroerd om je op weg te helpen.
        'Vliegde ik?'
        -'Nee, je valde.'

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Troetelduifje
          Ik zeg niet dat deze pop heel slecht is. Ik zeg dat de foto te slecht is.
          Het enige dat ik echt goed kan zien is dat de traanstreep niet strak is en dat zal punten kosten.

Maar soms kan je de goede kwaliteiten van 1 vogel met die van een andere combineren en daar TT vogels uitkweken.

Maar wat je inderdaad het beste kunt doen is een koppeltje halen bij een kweker dat al punten gescoord heeft op TT. En daar verder mee gaan.

Vraag ook gerust hulp van kwekers hoor. een goede kweker is niet te beroerd om je op weg te helpen.

Opmerking

Meestal verkopen de kwekers pas in januari hun vogels, omdat ze dan zelf uitgesorteerd hebben.
            En als ze van binnen komen moet je ze niet buiten zetten.
            Als je ze binnen gaat houden kan je ze makkelijk samen zetten en evt. al mee kweken als ze oud genoeg zijn. Maar hun jongen kunnen dan dus ook pas in de winter weer nesten krijgen.

Je moet gewoon even kijken. Mocht je een heel mooi koppel zien, voor een redelijke prijs, dan zou het zonde zijn ze te laten zitten, alleen omdat het winter wordt.
            'Vliegde ik?'
            -'Nee, je valde.'

Opmerking

Working...
            X