Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ze broeden niet

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

dat maakt opzig iet zoveel uit dat nestje want meestal zullen ze het zelf nog wel aardig aan ver/aanbouwen maar je kan er natuurlijk altijd een tralienestkastje bij in hangen

mvg jochem

Opmerking

De zilverbekjes hebben nu drie eieren gelegd, maar de rest verloopt nog niet zo spoedig. Ik heb 2 mannen met 4 kanarie poppen. Ze doen alleen nog niks. Ze zitten af en toe met wat nestmateriaal in hun bek maar daar blijft het bij.
      Ik heb in totaal 11 nestkastjes / korfjes voor ze opgehangen.

Ik woon op een boerderij dus af en toe horen ze wel een trekker ofzo, maar kan dat een reden zijn dat ze niet broeden?
      De catharinapop zit nog steeds grotendeels van de dag in het blok, af en toe zit ze gewoon bij de man of zit ze te eten, soms zitten ze ook te paren, maar nog steeds geen ei te bekennen.

De bourkes hebben hun blok nu sinds een week goed ontdekt en de pop zit er regelmatig in, maar nog geen eieren, hopen dat ze hier wel binnenkort komen.
      Groeten,
      Johan

http://johanhendriks.webklik.nl

Opmerking

Johan,

ook hier is de eerste pop nog maar net met haar nest klaar.

Ik weet wel dat velen hier al jongen hebben enz.. Maar ik kijk daar niet echt naar. Bij mij geldt : ''in mei leggen alle vogels hun ei''

En ieder jaar heb ik 2 rondes. En ik vind het prima zo :-)

Opmerking

Working...
        X