Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kanarie man welke pop erop zetten.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• kanarie man welke pop erop zetten.

hallo

ik heb gister bij me ouwe heer. 4 kanarie mannen opgehaald hij had deze over en ik wou zang in de voliere. nu fluiten doe ze dus dat zit wel goed. nu wil ik ook graag wat poppen aankopen. maar weet niet zo goed wat voor kleur ik erop zal zetten. het is niet de bedoeling hier tt vogels te gaan kweken maar gewoon leuke/mooie vogels voor iemand in de voliere.
    zal ook even de foto plaatsen

het zijn 3 groene en een gele met wat erin. het zijn zeker geen top vogels maar gewoon voor de fun. maar is wel de bedoeling om mooie vogels ermee te gaan kweken.

nieuwe website

Ik zou hier gele of ook bonte poppen voor kopen. Je krijgt veel verschillende jongen en bonte zijn vaak erg sterk.

Je moet wel veel ruimte hebben, 4 mannen, dan praat je toch over 10 of meer poppen om de vrede te bewaren.

Veel plezier van deze mooie vogels.
    Groet Ton,
    www.allevogels.nl

Opmerking

het is de bedoeling dat ze per koppel straks in kweekkooien gaan.

dus dacht echt aan maar 4 poppen. en na de kweek weer in de voliere.
      nieuwe website

Opmerking

Dat kan ook, maar na de kweek zul je dan toch echt mannen en poppen apart moeten houden...
        Groet Ton,
        www.allevogels.nl

Opmerking

dat is geen probleem ik heb 2 volieres van 6 meter. in eentje zitten tropen en de andere komen cultuur vogels. dus kan ze wel apart houden.

snap ik het goed dat ik eerst de pop en dan de man erbij moet zetten.
          nieuwe website

Opmerking

Working...
          X