Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Invoering COM standaard

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

Com Standaard

De ANBvV is ook aangesloten bij de COM en volgt uiteraard de nieuwe standaard.Dat is ook niet meer dan normaal.
    Als je een voorstel tot enige wijziging wilt doen moet je gewoon even contact
    opnemen met die bond en weet je gelijk waar je aan toe bent.
    Vr.groeten van
    Antoni

homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Als eerste wil ik zeggen dat ik niet alles heb gelezen maar wil toch FF iets zeggen.
      U kunt het met me eens zijn of niet.

volgens mij hebben we het zelf gedaan.
      ik bedoel dan de mooie vogel zonder flankstreep.
      na mijn mening hebben we het zelf laten verwateren aan gezien ik gisteren in een oude standaard heb zitten lezen eentje uit de 70tige jaren.
      en hier is de vogel ook gevraagd met vlankstreep.
      kan het niet zo zijn dat wij zelf de vogel van de "oude standaard" hebben gemaakt?
      is het niet zo dat wij zelf zijn afgeweken van de COM standaard?
      is het niet zo dat we vroeger ook met de goede vogels bij de top behoorden?

ik denk PERSOONLIJK dan ook dat het geen nieuw standaard is van het COM maar een die we zelf uit het oog zijn verloren.
      en waar we nu weer aan moeten werken om ze terug te krijgen.
      http://members.home.nl/maurice.pieper

Opmerking

Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Opmerking

Groet Ton,
            www.allevogels.nl

Opmerking

Invoering COM standaard

sorry hoor maar ik zou na het lezen van oa het berichtje nr 19 bijna zeggen :eigen schuld dikke bult.
              en waarom?
              ten eerste :
              als het lang bekend (nieuwe invoering) had men gelijk aktie moeten ondernemen om zoiets tegen tehouden maarnee afwachten op......
              tentweede:
              als men van te voren weet dat men de taal niet machtig is die gebezigt word op zo'n vergadering,wat heb je daar dan als je er niks van begrijpt te zoeken?
              maar nee men vind zichzelf belangrijk en gaat zitten ja knikken daar,als je toch het gegeven van de vreemdetaal weet,dan vraag je toch een vrijwilliger(vriendenkring danwel iemand uit de kanarie wereld) er is toch wel iemand in dit land ( of in belgie die wel tweetalig is)die de taal machtig is?
              zo iemand bestaat dat weet ik zeker ,en als het de kanarieboeren echt zo hoog zit dan zou ik een inzameling houden om eventueel een tolk in te huren,die meegaat danwel een brief met de eisen/standpunten vanuit de nederlandse kanariewereld worden geopperd vertaald en op papier zet.
              hoeft men alleen maar te lachen en de brief af te geven (is niet moeilijk) en voet bij stuk houden.
              maarja waarschijnlijk zal dit weer telaat zijn (dat afwachten toch he).
              we ( nederlanders) zijn nu eenmaal een ster in het afwachten van..... en daarna steen en been klagen.
              ik ben danwel geen kanarieboer.maar wel iemand die denk dat voor elk probleem een oplossing is.
              mvg:winterkoning

ps men kan ook voor zichzelf kweken en niet voor de show of iemand anders,ook heeft men nog altijd de mogelijkheid om niet in te sturen als aktie tegen het gevoerde beleid.
              houd men dit vol zal er vanzelf aktie worden ondernomen door de BONDEN.

ik zal nu wel weer menig kanarie boer over mij heen krijgen met deze reactie maargoed dat moet dan maar.
              ook ik mag mijn mening uitten.
              mag ik u nog een vraag stellen:wat is nu belangrijker het kweken voor de show of het kweken van vogels zoals u ze zelf graag ziet?
              show is een paar dagen in het jaar,de overgebleven dagen kijkt men zelf naar de vogels.

Opmerking

reageer alleen als je iets bij te dragen hebt en kraam toch niet steeds van die onzin uit.

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door winterkoning
                  ..........mag ik u nog een vraag stellen:wat is nu belangrijker het kweken voor de show of het kweken van vogels zoals u ze zelf graag ziet?
                  show is een paar dagen in het jaar,de overgebleven dagen kijkt men zelf naar de vogels..................
                  Tomorrow is the first day of the rest of your life...

Opmerking

Invoering COM standaard

beste willy,
                    mijn bijdrage is in deze:
                    als je iets zelf niet kan (bv taal spreken haal je hulp daarbij,en anders niet klagen dat men je niet hoort).

waarvoor kweekt men voor jezelf (plezier)of voor een ander (show/beker).

en nog het allerbelangrijkste,deze hele discussie slaat op niks,waarom?
                    omdat men het heeft over een streepje meer of minder(nieuwe standaard eis),is niet in het belang voor de vogel (gezondheid etc).

de laatste 2 zijn de basis voor het houden van vogels; er plezier in hebben en goed voor je vogeltjes zijn.

ps :jullie (kanarie liefhebbers) gaan er toch altijd zo prat op over het feit dat er weer dit jaar honderden kanaries(is het dan nog hobby?) in de hokken zijn geboren,lijkt mij dat je binnen een jaar weer op de juiste weg zit volgens de nieuwe standaard.(maar dat ligt aan de capaciteit van de kweker).
                    weet ook dat er maar een kampioen kan worden (van de ong honderdduizend gefokte kanaries).
                    relativeer toch eens een beetje.
                    telkens als er iets nieuws komt zijn er voor en tegenstanders,en ........uiteindelijk lopen ze allemaal met de stroom mee.
                    grote monden weinig aktie.

Opmerking

ik schreef toch al: kraam geen onzin uit.

over en sluiten

Opmerking

Invoering COM standaard

tja conversatie/discussie niet mogelijk.
                        veel geluk met de NIEUWE standaard.

ik laat het hierbij want meningen kunnen nu eenmaal verschillen.
                        ik ben benieuwd wat uw bijdrage in de toekomst zal zijn voor dit forum.
                        ik hoop iets meer dan:
                        quot:Beter te laat dan nooit.

Bij de NBvV schijnt er dus een mogelijkheid te zijn om een voorstel tot wijziging in te dienen.
                        Is die mogelijkheid er ook bij de ANBvV??
                        Wie weet dit.
                        quot:reageer alleen als je iets bij te dragen hebt en kraam toch niet steeds van die onzin uit.
                        quot:ik schreef toch al: kraam geen onzin uit.

over en sluiten
                        dit is een forum ,forum betekent o.a discussie tussen mede/voor/tegenstanders en die hebben allemaal een eigen mening/opmerkingen.

Opmerking

Com Standaard

Beste Kanariefokkers!
                          Als je toch niet van plan bent gepigmenteerde kanaries in te brengen
                          voor een show kan je gewoon fokken naar eigen idee.Niemand verbiedt dat.
                          Degenen,die wel op TT's inzenden zijn begonnen te fokken naar de Standaard.
                          Heel verstandig! De brief van de NBvV zal inmiddels door de meesten wel
                          ontvangen zijn. Wie nog moet beginnen is wat laat,maar de achterstand
                          kan snel worden ingehaald.
                          Dus aan de slag. Ik vertrouw erop steeds meer vogels volgens de COM-STANDAARD op de TT's te zien en wens elke kanariefokker veel plezier en succes met de fok van kanaries met o.a.flankbestreping,die in de loop van de jaren is verloren gegaan.
                          De Titel van dit bericht luidt COM Standaard,want die is inmiddels ingevoerd.
                          Vr.groeten van
                          Antoni

homepage:
                          http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Opmerking

Working...
                            X