Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bevlieging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• bevlieging

weg gehaald

stoel ???

Oorspronkelijk geplaatst door kanarievriend
    Hoelang moet de man bij de pop zitten om tot een goede bevlieging te komen ,kan dit 1 dag zijn of duurt dit langer.
    Dat moet je zelf zien ?Je staat erbij en ziet ernaar.Is zeer kort antwoord op een zeer onduidelijke vraag.WAT en HOE en Welk soort van vogel.???? Vele vragen ze. Dus vertel verder. den me daar.

Opmerking

kanaries treden (paren) meestal meerdere malen om voor bevruchte eitjes te zorgen. Het best is ze een dag of 3 minimaal samen te houden.

me daar, kun je ook normaal doen?
      Groet Ton,
      www.allevogels.nl

Opmerking

Het kan wel maar ik geef je niet veel kans op bevruchte eieren.
        Mvg. Emiel

Opmerking

moderator

Ik heb een berg kritiek gekregen over het topic wat een dom gezeur.Hier is er weer een.Begin met de foto die erbij staat,kanarie vriend(trouwens een mooie vrouw).Ik denk dat ik gelijk krijg? GRT Teunis.

Opmerking

In die twee dagen dat de man bij de pop heeft gezeten kunnen alle eieren bevrucht zijn, misschien net niet het eerste ei.
            Ik heb eens een kanarie pop gehad die eieren begon te leggen, hier had de man 7 dagen er voor ,voor het laatst bij de pop gezeten.
            Het resultaat was toch een volledig nest bevruchte eieren.

Gr.
            Alex

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door teunis
              Ik heb een berg kritiek gekregen over het topic wat een dom gezeur.Hier is er weer een.Begin met de foto die erbij staat,kanarie vriend(trouwens een mooie vrouw).Ik denk dat ik gelijk krijg? GRT Teunis.
              Ben ik hier nou de enigste die er geen woord van begrijpt?
              Mvg. Emiel

Opmerking

heren

Hallo

Dit gaat nergens over kunnen jullie wel weer back-on topic gaan.
                Volgens mij ging het over de bevlieging.
                mvg Gerard 6

Opmerking

Teunis dan dit.

Teunis ik kan me vergissen maar heb bij kanarievriend al eens Theo zien staan en geen Thea

Opmerking

Working...
                  X