weg gehaald
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bevlieging
Collapse
X
-
stoel ???
Dat moet je zelf zien ?Je staat erbij en ziet ernaar.Is zeer kort antwoord op een zeer onduidelijke vraag.WAT en HOE en Welk soort van vogel.???? Vele vragen ze. Dus vertel verder. den me daar.Oorspronkelijk geplaatst door kanarievriend
Hoelang moet de man bij de pop zitten om tot een goede bevlieging te komen ,kan dit 1 dag zijn of duurt dit langer.
-
kanaries treden (paren) meestal meerdere malen om voor bevruchte eitjes te zorgen. Het best is ze een dag of 3 minimaal samen te houden.
me daar, kun je ook normaal doen?Groet Ton,
www.allevogels.nl
Opmerking
-
In die twee dagen dat de man bij de pop heeft gezeten kunnen alle eieren bevrucht zijn, misschien net niet het eerste ei.
Ik heb eens een kanarie pop gehad die eieren begon te leggen, hier had de man 7 dagen er voor ,voor het laatst bij de pop gezeten.
Het resultaat was toch een volledig nest bevruchte eieren.
Gr.
Alex
Opmerking
-
Ben ik hier nou de enigste die er geen woord van begrijpt?Oorspronkelijk geplaatst door teunis
Ik heb een berg kritiek gekregen over het topic wat een dom gezeur.Hier is er weer een.Begin met de foto die erbij staat,kanarie vriend(trouwens een mooie vrouw).Ik denk dat ik gelijk krijg? GRT Teunis.Mvg. Emiel
Opmerking
Advertentie
Collapse
Opmerking