Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hobby kweken kanaries?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• hobby kweken kanaries?

Beste.

zoals sommige al weten ben ik nog niet zolang actief op dit forum een ook nog niet zolang actief met vogels.
    nu heb zon plezier in mijn kleine follier dat ik graag ook wat actief zo gaan hobby kweken.
    mijn schuur word van de zomer verbouwd.
    ik heb daar een ruimte van 2.5x7m dus lijkt me voldoende alleen deze is niet verwarmd is dit een probleem.
    ik ga hem wel isoleren het is een houte schuur.

grt John

het is maar net met wat voor vogels je wilt gaan kweken , en of je vroeg wilt kweken, of de koude kweek, wel een flinke ruimte om kweekkooien in te maken, als je het goed isoleert vallen de stookkosten wel mee.

Opmerking

zou graag beginnen met kanaries.
      en wanneer kun je beginnen met kweken in een onverwarmde ruimte?

grt John

Opmerking

jeugd

4 jaar houder en kweker van europese vogels en kanaries

Opmerking

de vogels in volliere kunnen gewoon blijven zitten toch.
          want denk dat ze niet wennen aan een kweek kooi als ze de ruimte zijn gewend of wel.
          ik was van plan ze de winter gewoon in de volliere te laten zitten

grt John

Opmerking

hobby kweken kanaries?

Mbt kanaries kan dat, in de winter in de voliere houden. Wel moeten ze een vorstvrije plek hebben anders loop je kans dat bij strenge vorst pootjes bevriezen en de kanaries van de kou doodgaan. Mannen en poppen gescheiden houden is het beste.
            In het voorjaar licht opvoeren naar 15/16 uur licht per dag, mannen hebben dit 6 weken en poppen 3 weken nodig om broedrijp te worden. Mannen moeten ca 11 maanden oud zijn om bevruchte eieren te krijgen.

Opmerking

Working...
            X