Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Timbrado wit en grijs.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

• Timbrado wit en grijs.

Beste allen,

Het is al weer een tijd geleden dat ik actief ben geweest op VogelCafe. Voor de mensen die mij niet kennen zou ik mijzelf even voorstellen: mijn naam is Melvin en ik kweek met timbrado's. Wildkleur heeft mijn voorkeur. Ik kweek dan ook uitsluitend met wildkleur.

Opmerkelijk genoeg heb ik op dit moment een nestje jongen van een wildkleur koppel waar onder andere wildkleur, grijs, wit en bruin uitgekomen is (zie bijlage). Ik vind dit erg vreemd en wil u vragen of u mij hier wellicht iets meer over kan vertellen. Er is nooit een kruising geweest met een kleurkanarie.

Ik hoor graag van u.

Hartelijke groet,

Melvin
    Bijgevoegde Bestanden

Oorspronkelijk geplaatst door Melvintjhu Bekijk Bericht
    Beste allen,

Het is al weer een tijd geleden dat ik actief ben geweest op VogelCafe. Voor de mensen die mij niet kennen zou ik mijzelf even voorstellen: mijn naam is Melvin en ik kweek met timbrado's. Wildkleur heeft mijn voorkeur. Ik kweek dan ook uitsluitend met wildkleur.

Opmerkelijk genoeg heb ik op dit moment een nestje jongen van een wildkleur koppel waar onder andere wildkleur, grijs, wit en bruin uitgekomen is (zie bijlage). Ik vind dit erg vreemd en wil u vragen of u mij hier wellicht iets meer over kan vertellen. Er is nooit een kruising geweest met een kleurkanarie.

Ik hoor graag van u.

Hartelijke groet,

Melvin
    Ik weet niet hoe lang je al Timbrado's kweekt,Melvin en van wie je de vogels hebt gekocht,maar ik kan je zonder meer verzekeren,dat Timbrado's vele jaren lang met kleurkanaries zijn gekruist. De nakomelingen daarvan kunnen zo'n beetje van alles vererven.
    Vr.groeten van
    Antoni

homepage:
    http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Beste Antoni,

Hartelijk dank voor uw antwoord. Zoals u wellicht al een beetje heeft gemerkt kweek ik nog niet zo lang met timbrado's en ben ik helemaal niet thuis op het gebied van vererving. Zijn de kruisingen met kleurkanaries bewust gedaan? Voor bepaalde type kleuren?

Hartelijke groet,

Melvin

Opmerking

Oorspronkelijk geplaatst door Melvintjhu Bekijk Bericht
        Beste Antoni,

Hartelijk dank voor uw antwoord. Zoals u wellicht al een beetje heeft gemerkt kweek ik nog niet zo lang met timbrado's en ben ik helemaal niet thuis op het gebied van vererving. Zijn de kruisingen met kleurkanaries bewust gedaan? Voor bepaalde type kleuren?

Hartelijke groet,

Melvin
        Ja,Melvin.
        Er werd gestreefd naar een Kleur Timbrado.
        Aangezien de COM de regels wat strakker toepast is deze broederij voor een groot deel verdwenen.
        De kleur Rood is ten strengstel verboden evenals kruisingen met andere rassen.
        Als dit wordt bemerkt worden de vogels gediskwalificeerd.
        Vr.groeten van
        Antoni

homepage:
        http://home.tiscali.nl/kunstantonih/

Opmerking

Working...
        X