Hallo vogelvrienden in de zoekfunctie vond ik niets dus lanceer hier mijn vraag.Zijn er liefhebbers die lypochroom en agaat geel kanaries kweken zo ja welke voer mengeling is het beste?
Hoor van verschillende kanten het voer zonder raapzaad.
Dus kleurenmengeling zonder raapzaad.
Pas was ik ook bij een liefhebber die gaf die vogels postuurzaad.
Nu heb ik pas een zak aangeschaft want wist ik veel euromengeling van teurlings is een mooi voor maar veel te veel donkere zaden waar kanarie te veel van gaan kleuren.Teveel raap en koolzaad dus.
Weet ook dat je tijdens de kweek de eerste 6 weken geen raapzaad moet geven aan de jongen anders word de tekening te donker of nog erger nog oranje.
Wie kan mij overtuigen waarom en welke mengeling goed is voor de voorgenoemde mozaieken.
Bedankt.
Hoor van verschillende kanten het voer zonder raapzaad.
Dus kleurenmengeling zonder raapzaad.
Pas was ik ook bij een liefhebber die gaf die vogels postuurzaad.
Nu heb ik pas een zak aangeschaft want wist ik veel euromengeling van teurlings is een mooi voor maar veel te veel donkere zaden waar kanarie te veel van gaan kleuren.Teveel raap en koolzaad dus.
Weet ook dat je tijdens de kweek de eerste 6 weken geen raapzaad moet geven aan de jongen anders word de tekening te donker of nog erger nog oranje.
Wie kan mij overtuigen waarom en welke mengeling goed is voor de voorgenoemde mozaieken.
Bedankt.
Opmerking