Ik was helemaal bij, maandag was er 1 jong geboren, dinsdag nog 2 jongen,
woensdag nr 4 en gisteren nr 5.
Helaas zijn de 3 jongste inmiddels overleden. Nr 4 heb ik woensdagmiddag al uit het nest geplukt, nr 5 donderdagmiddag en vandaag nr 3.
Nr 1 is erg groot en nr 2 is een stuk kleiner.
Ik had in eerste instantie de man er weer bij gestopt maandag om te helpen voeren maar hij voerde alleen de vrouw en de vrouw bleef lekker zitten op de jonge. Ze kwam er maar 4 x per dag af om zelf eten te halen en liet de man er niet bij. Dus heb ik net maar besloten om de man weer apart te zetten.
Ze is nu al wel van het nest geweest om voer te halen.
Bij het jong wat ik uit het nest gehaald heb net, zag ik wel dat er een paars zwarte verkleuring op zijn buikje zitten.
Is dit normaal?
2013-04-12 13.14.46.jpg
Verder zijn de bekjes mooi rood en heb ik een schoon nest.
Heeft iemand ideeen? Of ligt het aan het feit dat de pop wat lui was met voer halen? Kan het ook onervarenheid zijn, het is voor hun het eerste nestje?
Wanneer kan ik een nieuw nest ophangen en de man terug stoppen?
Bedankt alvast weer voor jullie antwoorden.
woensdag nr 4 en gisteren nr 5.
Helaas zijn de 3 jongste inmiddels overleden. Nr 4 heb ik woensdagmiddag al uit het nest geplukt, nr 5 donderdagmiddag en vandaag nr 3.
Nr 1 is erg groot en nr 2 is een stuk kleiner.
Ik had in eerste instantie de man er weer bij gestopt maandag om te helpen voeren maar hij voerde alleen de vrouw en de vrouw bleef lekker zitten op de jonge. Ze kwam er maar 4 x per dag af om zelf eten te halen en liet de man er niet bij. Dus heb ik net maar besloten om de man weer apart te zetten.
Ze is nu al wel van het nest geweest om voer te halen.
Bij het jong wat ik uit het nest gehaald heb net, zag ik wel dat er een paars zwarte verkleuring op zijn buikje zitten.
Is dit normaal?
2013-04-12 13.14.46.jpg
Verder zijn de bekjes mooi rood en heb ik een schoon nest.
Heeft iemand ideeen? Of ligt het aan het feit dat de pop wat lui was met voer halen? Kan het ook onervarenheid zijn, het is voor hun het eerste nestje?
Wanneer kan ik een nieuw nest ophangen en de man terug stoppen?
Bedankt alvast weer voor jullie antwoorden.
Opmerking